![]() |
|
|
|||
|
|||
Maar ze hebben wel de kans gekregen in hun jeugd, van hun ouders, om later veel geld te verdienen :-)
Da's ongeveer hetzelfde he... |
|
||||
|
||||
ik vond het mega-bangelijk
die engelsen die met vier rond mekaar stonden waren gieren en dan dien dikken duitser, met zijne reservewagen, ongelooflijk graaf tis erover, maar ik zou het misschien ook wel doen, maar niet gelijk die eerste mannen trouwens die reportagemakers hebben ook meegedaan, anders kunt ge zo een beelden toch nie maken, me dunkt!
|
||||
|
||||
bring them to jail
sry, maar zulke mensen horen niet thuis in een beschaafde wereld.
|
||||
|
||||
kweet het maar toch was het graaf om te zien
en ge moet wel oppassen want nie iedereen dat daar aan meedoet doet zo zot als die eerste hé er reden genoeg minder snelle wagens mee
|
||||
|
||||
Quote:
Het zijn wel degelijk die snelle gasten die de "uitstraling" en de "naam" maken van de gummbal. "Graaf" vond ik het niet, wel gewoon knettergek !! Volgens mij zijn het een bende ***ze***rs die dit doen! Dze mensen brengen hun eigen leven in gevaar ( kan me eerlijk gezegd weinig schelen) maar, en dat is veel erger!!, het leven van onschuldigen. Het geld is waarschijnlijk hun enige vrijgeleide, je maakt me niet wijs dat ze mij op de snelweg tegen 180 pakken en daarna doodleuk laten verder rijden. Maar ja, ik loop niet rond met enkele duizenden € in mijn zakken. Hier in Belgie staat de zaak op zijn kop als (al dan niet toedoen van extremisten ) erkende rallypiloten van de baan gaan en ongevallen veroorzaken. Als die gasten onderweg iets veroorzaken vinden ze dit "cool" en lachen ze ermee. Waar zijn we mee bezig?? Dat dan nog mensen zoals DH zich achter zo een project scharen ???? Hij kan veel beter zijn schouders onder een goed F-1 project steken. De kick van de snelheid is minstens even groot en de veiligheid zal stukken hoger liggen. Neen, voor mijn part "abfuhren die leute und raus damit " Last edited by fordje; 04-07-2002 at 17:58. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Was DH ( what's the difference? ![]() |
|
|||
|
|||
Ik vind dat nu juist tof.
Hoeveel ogelukken met derden hebben die mannen er gehad? Eentje! En de man had nog niks ook. Ik zou dat ook wel eens organiseren! |
|
||||
|
||||
eentje op 1 race. Als iedereen elke keer als hij/zij in zijn auto stapt voor een paar 100 km een ongeval zou veroorzaken ... de wegen zouden er lief uitzien...
|
||||
|
||||
Kijk dit was nu gewoon de reden waarom ze dit uitgezonden hebben, zodat mensen autosport in het algemeen zouden veroordelen...
|
|||
|
|||
Dat is gewoon sensatie en sensatie lokt veel kijkers.
Daar zitten verder heus geen politieke of moraliserende anti-autosport bedoelingen achter hoor, want er is geen kat "tegen de autosport". Maar het moet wel op een verantwoorde manier. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|