![]() |
|
|
||||
|
||||
Onder algemeen nieuws kan je een uitgebreid verslag lezen van de Yariscup die in het voorprogramma werd vereden van de 24 uur van Zolder.
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
volgens mij is dat wel juist hoor finish
|
||||
|
||||
Nee je staat ervoor dus heeft finish wel degelijk gelijk. tis Je wordt. Verder kan ik dit zelf niet controleren aangezien het bij mij veel te snel doorschiet...
FF |
|
||||
|
||||
Is onderstussen al goed gemaakt !
|
||||
|
||||
Mja ik let eigenlijk nooit op die pagina, ik meestal klaar met mijn muis om op edit te drukken in mijn browser en de pagina's aan te passen. Maar Finish toch bedankt voor de opmerking!
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Op de site van misteryracing is nu verschenen:
- Naweeën uitslag 24 uur van Zolder - Bloedstollend: DTM op A1-ring - Foto's AD-sport 24 uur ![]()
|
||||
|
||||
Nieuwe updates op Misteryracing:
-Belcar nieuws: Brokken lijmen in het vooruitzicht van de zesde manche ![]() Last edited by Bart.Vandecavey; 12-09-2002 at 19:48. |
|
|||
|
|||
Het was weer eens tijd om wat veranderingen aan onze 'look' door te voeren, dus heeft de webmaster, Bart deze keer, de site onderhanden genomen. Er is een nieuwe achtergrond, nieuwe navigatiebuttons en vooral : er is een logo, zoals je hierboven in de post van Bart kan zien.
www.misteryracing.com in een nieuw kleedje, maar wat betreft de info natuurlijk nog steeds up to date zoals in de gloriedagen. Ook de wagens die de publiciteit van misteryracing.com voeren blijven onveranderd. In de Touring Cup zijn dat de Clio nr. 54 van Dries Heyman en Chris voet, evenals de Porsche nr. 11 van Freddy & Rob Van Roey en Koen Wauters. De wagen die , naast de clio natuurlijk, tijdens de voorbije 24 uren van Zolder voor uitgebreide publiciteit zorgde voor de site zal de rest van het belcarseizoen niet meer aantreden. Het optreden van Harry Van Barneveld en zijn teammaats bij AD Sport was dit seizoen éénmalig. We wensen hen dan ook langs deze weg te bedanken voor de publiciteit die ze voor www.misteryracing.com hebben verzorgd, en hopen ook in de toekomst op hen te kunnen rekenen. Jullie mening over de vernieuwde 'look' kunnen jullie kwijt in ons guestbook. Greetz, Mistery |
|
||||
|
||||
[OFF-TOPIC]
Mooie sig, Bart.Vandecavey. Van waar zou die prachtige foto toch vandaan komen? ![]() => No offense, gebruik ze maar gerust !! [/OFF-TOPIC] Vincent
|
||||
|
||||
Sorry Vincent ik wist niet van wie hij kwam ik zal je naam bijvoegen, ik heb ze gewoon opgestuurd gekregen...
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||