![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
'k denk dat wielrennen DE sport bij uitstkek is waar je veel moet trainen en enkel met doping kom je er niet... en een duursport vergelijken met een spelletje (voetbal) vind ik ee niet echt eerlijke vergelijking. |
|
||||
|
||||
Idd, die bergritten zijn altijd wel te pruimen!
En tijdens de eerste week is het normaal gezien ook gewoon de laatste 10km ofzo tot en met de eindsprint ![]()
|
||||
|
||||
idd, het is dan wel heel spannend voor de belgen
want tom steels is terug in form als hij maar nie met drinkbussen begint te gooien naar de fransmannen op de vlaamse nationale feestdag |
|
||||
|
||||
die drinkbusactie was té overdreven, Steels probeerde gewoon toen nog wat gewicht van z'n fiets te krijgen, om sneller te gaan
![]() ![]()
|
||||
|
||||
ik denk dat het nu wel héél duidelijk is wie de tour wint...
|
||||
|
||||
mja de generale repetitie in Luxemburg was in ieder geval schitterend. Enkel een monsterklimmer kan misschien wat weerwerk bieden ... alhoewel.
airco
|
||||
|
||||
Gaat hij voor de 3 weken geel
![]() hij is nu al té sterk, en de tour moet nog goed en welk beginnen ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Uitslag (tevens klassement) proloog - Luxmeburg-Luxemburg 1 001 ARMSTRONG Lance USA USP en 09' 08" 2 051 JALABERT Laurent FRA CST à 00' 02" 3 158 RUMSAS Raimondas LTU LAM à 00' 03" 4 032 BOTERO Santiago COL KEL à 00' 04" 5 047 MILLAR David GBR COF à 00' 05" 6 204 BROCHARD Laurent FRA DEL à 00' 06" 7 171 FRIGO Dario ITA TAC à 00' 08" 8 024 GONZALEZ GALDEANO Igor ESP ONE à 00' 09" 9 021 BELOKI Joseba ESP ONE à 00' 13" 10 122 BODROGI Laszlo HUN MAP à 00' 13" Last edited by flugel; 07-07-2002 at 11:09. |
|
||||
|
||||
Tja, er lijkt nie echt veel aan te doen. Maar 'k herinner mij den tijd van Indurain: die was ook supersterk in den Dauphiné en iedereen dacht dat hij op zijn 1 been den tour voor de 6de keer ging winnen, maar niets was minder waar. Hoe Riis het deed om plots zoveel sterker te zijn, is ondertussen ook bekend, maar 'k wil enkel aangeven dat het altijd kan misgaan.
Wat die reactie van Finish betreft: ik had het over controles op training, op reis, ... En ja, de gebroeders Williams was ironisch (alhoewel, veel vrouwelijk zie ik er nie aan) |
|
||||
|
||||
Rubens B. heeft vandaag gewonnen !
Wel geen idee wie dat is. Net als bij de kwalificaties in F1 kijk je trouwens beter naar de laatste 10 minuten. Bijna geen spanning en plots gaat er eentje weg die de rest achter zich laat en als 'beste' over de eindstreep gaat. Wielrennen ? nee, niks voor mij ![]()
|
||||
|
||||
nieuwtje in de rand
05:49:21 - Mario Cipollini retires from cycling following his team's (Acqua et Sapone) failure to qualify for the Tour de France eurosport.com
|
||||
|
||||
Eigenlijk is het een dikke schande dat Cippo niet mocht meedoen aan deze tour. Wat moest hij eigenlijk nog meer doen om te mogen deelnemen? Als je Milaan - San Remo, Gent-Wevelgem en 6 ritten in de giro wint, denk ik dat je toch wel recht hebt op deelname in de tour. En als je ziet wat voor flutsploegen uit Frankrijk mogen meedoen... Hatelijk, dat chauvinisme
|
|
||||
|
||||
En de ploegentijdrit is ondertussen gewonnen door de mannen van Once. De Galdeano heeft nu een lichte voorsprong op Armstrong.
|
|
||||
|
||||
Tja, onze Tom Steels heeft opgegeven!
Het zullen de benen wel geweest zijn die nie mee wilden zekers? |
|
||||
|
||||
Quote: