![]() |
|
|
||||
|
||||
[http://groups.msn.com/kartandracing/...oto&PhotoID=23]
Daar staat mijn eerste ontwerpje. K heb geprobeerd naar uw normen maar k weet niet of het goed is
I'm not a winner, not a loser, i'm a racer! Last edited by kartboyke; 19-08-2002 at 21:33. |
|
||||
|
||||
Jij zit ook al overal hé (zie planetsport)
![]() Zelfde reply dus, je bent de eerste die aan onze belgische vlag denkt enz, enz... ![]() Mooi, bezorg je me nog de uitvergroting aub, Thanks!
|
||||
|
||||
héhé, jaja, ma ik ben nen echte autosportliefhebber hé.
En op het een staat soms iets dat op het andere forum niet staat hé en andersom. Ik heb de tekening nog wa uitvergroot en hier is ze dan.[http://groups.msn.com/kartandracing/...oto&PhotoID=24] ![]()
|
||||
|
||||
Perfect, nog es bedankt!
|
||||
|
||||
Inzendingen zijn nog mogelijk tot 1 september. Na deze datum
![]() Alvast bedankt voor de inzendingen die ik tot hiertoe mocht ontvangen! Groeten! ![]()
|
||||
|
||||
flitser,
kan jij nog eens wat details geven ivm de kleuren die je zou willen? dit is toch nog altijd subjectief en wat wij mooi vinden van combinatie vind jij misschien niet zo mooi maarten
|
||||
|
||||
De kleuren maken op zich niet zoveel uit, die kunnen altijd gewijzigd worden indien ik andere kleuren zou prefereren.
Er kan misschien eens iets geprobeerd worden met aan de rechter zijde van de helm een wapperende Belgishe vlag (strakke vlag is uiteraard goed, daar maken we dan wel een wapperende van ![]() Achteraan KARTGRID (vooraan zetten we dan wel de volledige url op een zonneband) en de rechterkant iets met een geblokte vlag (finishvlag ![]() ![]() Enfin, gewoon een ontwerp met die vlaggen erbij, ik laat het volledig over aan jullie om me op goede ideeën te brengen of om gewoon "het" goede concept voor te leggen ![]() Het mag natuurlijk geen vlaamse kermis worden ook niet ... ![]() Alvast bedankt! ![]()
|
||||
|
||||
Ik zal hier straks een foto posten van een helm die toevallig mee op de foto staat en die ik wel zie zitten.
|
||||
|
||||
Je ziet de helm in het stoeltje liggen. Ik hoop dat je hiermee iets verder op pad bent, ik vindt het in ieder geval een geslaagd motief al moet er wel voor gezorgd worden dat de naam van de site nog duidelijk is zonder er een warboeltje van te maken. Ik heb het nu even druk op het werk, dus kan maar korte uitleg schrijven, indien je mer uitleg nodig hebt dan zeg je het hier maar en dankom ik later op de dag wel nog es terug als het hier wat rustiger is.
|
||||
|
||||
ik had ondertussen al twee andere probeersels, ben ze alleen vergeten te posten
scussi mio tis wel nie met de vlaggen
|
||||
|
||||
maar met bollekes ...
![]()
|
||||
|
||||
Winnaar bergklassement karting
![]() Dan vond ik den eerste nog altijd den beste eigenlijk. Toch tof dat je enkele keren probeert. Straks moet ik nog ne prijs voor volharding uitreiken ook ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
|