![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
En een klassement dat is opgemaakt in 30 seconden is toch niet hetzelfde als de info-flooding die we nu moeten verwerken me dunkt... Om maar te zeggen het enige dat ik hoop is dat Danny voet bij stuk kan houden!
|
||||
|
||||
Trouwens hoe zou een Belcar zonder Silhouettes kunne overleven?
JOOST ik denk niet dat de Belcar de " Silhouettes" nodig heeft hoe kom jij daar nu in godsnaam bij ?
|
|||
|
|||
Beste Kris,
lees mijn mail eens volledig (ook het stukje tussen haakjes) dan zie je dat dit cynisch bedoeld is, dwz dat de Belcar natuurlijk zal overleven zonder Silhouettes... |
|
||||
|
||||
in het slechtste geval mogen ze van mij voor de belcar een sprintkoers houden, cf DTM of iets dergelijks, maar deze dan in een apart kampioenschap te laten tellen, hiermee bedoel ik dan: het huidige kampioenschap (evt 'verrijkt' met de silhouettes) en voorafgaand aan de endurance race een sprint voor zij (van belcar en procar) die eraan willen deelnemen, maar dit mag dan geen verplicht nummer worden. men zou eens moeten rondvragen bij de teams of dit interessant lijkt, of eventueel een sprint voor Tourwagens, een sprint voor de gt's apart!
maar dit is maar een voorstel als het echt niet anders kan! liefst zie ik de huidige formule behouden, en dan moeten ze voor de procar maar terug iets uitwerken zoals in de tijd van de integra's, peugeot 306, etc...het moet gewoon goedkoper dan die silhouettes, evt silhouettes die minder kosten, obv van kleinere stadswagens zodat de aankoop van een silhouette niet meer dan 1 tot max 2 miljoen belgische frankskes kan bedragen! want nu lijkt de kostprijs van de silhouettes mij de grootste struikelblok voor vele teams en constructeurs! het is maar een idee, om dit uit te werken moet er nog veel aan veranderd worden hé, maar ik zou dit in het slechtste geval zo doen. dan verander je niet te veel, maar geef je slechts de mogelijkheid om ... als u begrijpt wat ik bedoel! (en durf eens nee zeggen ![]()
![]() Last edited by Maarten; 01-10-2002 at 20:27. |
|
|||
|
|||
Volgens goede bron, sorry kan echt niet melden, is er een voorstel van KACB om zaterdag de uithouding Belcar te rijden en zondag een gezamenlijke sprintrace, verder die zondag de verschillende merkencups. Verder is de wens van de Procar om de silhouettes een kans te geven in de Belcar, hierdoor zou de cilinderinhoud moeten beperkt worden tot 3 liter (= bye bye Viper en dikke Porsches) Dit is voor de Belcar organisatie uiteraard niet aanvaardbaar. Mogelijks komt er een compromis uit de bus. Gelukkig echter houdt Zolder voet bij stuk want zij hebben hun spektakelwaarde reeds ruim bewezen met Belcar. Wordt ongetwijfeld nog vervolgd.
|
||||
|
||||
ja joost heb het gezien
sorry daarvoor groeten
|
|||
|
|||
Lees mijn mening hier : www.touring-cup.be onder de button nieuws
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Trouwens:
als de Belcar de new probelcar (NPC) wordt, dan gaan alle mooie teams naar de touring cup, die dan eigenlijk de belcar (NTC) wordt. Het NPC verdwijnt na tanende belangstelling, de NTC wordt een prachtig kampioenschap, maar de echte amateurs richten een nieuw kampioneschap op naar de filosofie van de oude TC. Zo blijft alles eigenlijk bij het oude... Is dit duidelijk of ben ik verward????????????? Al deze info komt van Timoteüs die recentelijk de rol van waarzegger speelde in de Nero-strip in DS/HNBlad... Joost |
|
||||
|
||||
glashelder
zou best wel eens logisch gevolg kunnen zijn
|
|||
|
|||
Heb ik reeds maanden geleden op een vergadering met Zolder aangekondigd. Hopelijk komt het niet zo ver.
|
|
|||
|
|||
We kunnen trouwens de NPC herdopen in groep 2 - 5 naar analogie van het kampioenschap dat begin jaren tachtig ooit rondtoerde op Zolder (Bourgognie (Porsche 935), Vanierschot (Gele Alpine),...)
Heeft er daar nog iemand beeldmateriaal van? groeten |
|
|||
|
|||
vergeten
trouwens zijn DTM wagens dan ook toegelaten in de NPC
|
|
||||
|
||||
Quote:
Komt uit het boek 30 jaar Zolder... Staat op de site: http://www.circuitzolder.be.tf van VincentDB ![]()
|
|||
|
|||
yes, yes, dit kan een afgesplitst onderwerp worden, beeldmateriaal verzamelen van dat bewuste kampioenschap... :-)
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|