![]() |
|
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Werner , van harte beter schap en veel sterkte aan de familie...
Davy Suffeleers |
|
|||
|
|||
Een positieve wending, ik heb zonet het bericht ontvangen dat Werner terug bij het volle bewustzijn is. Na enkele "donkere dagen" schijnt er toch weer licht voor Werner en zijn familie! Dit wil natuurlijk niet zeggen dat alle gevaar geweken is, maar het is in elk geval hoopgevend ! De vele steunbetuigingen hebben blijkbaar hun werk vanop afstand gedaan ! BEDANKT !
Last edited by Mistery; 09-10-2002 at 09:37. |
|
||||
|
||||
Toch al ne grote stap voorwaarts , komaan werner volhouden !!
|
|
|||
|
|||
Veel sterkte toegewenst aan Werner en zijn familie.
En hopelijk zijn de letsel niet van blijvende aard zodat wij U zo snel mogelijk terug zien. Vanwege Megane |
|
|||
|
|||
Veel beterschap,sterkte en een spoedig herstel aan Werner en familie.
"Racing Family''Geerinckx |
|
||||
|
||||
We halen opgelucht adem : nadat Werner terug bij bewustzijn kwam, blijkt alles (in de mate van het mogelijke...) mee te vallen. We hadden de kans hem eventjes heel kort te spreken, en Werner en zijn familie zijn zeer opgetogen met de vele steunbetuigingen die hem langs De Paddock zijn overgemaakt. Werner is iemand die doorbijt...zo kennen we hem ! Zijn herstel verloopt voorspoedig, hij heeft veel moed en zal dan ook vrij snel in eigen omgeving verder kunnen revalideren.
Dries |
|
|||
|
|||
Veel beterschap en een spoedig herstel voor Werner, sterkte aan de familie.
( Ploeg 14 ) Baancommissarissen Zolder |
|
||||
|
||||
Al het beste en veel sterkte voor Werner
|
||||
|
||||
dan toch goed nieuws!!! al het beste en veel sterkte bij het herstel
"the racing family" Geerinckx
|
|||
|
|||
In naam van de Autokrantredactie en Autosport.be wens ik Werner en zijn familie véél sterkte tijdens de herstelperiode.
Steun zoveel mogelijk op je vrienden. Je kan het gebruiken. Ik kan er van meespreken. Peter De Sonville |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|