![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zal eens moeten langskomen :-) |
|
||||
|
||||
Quote:
Kan je morgen of zaterdag (voor 16.00 )effe bellen of mailen aub, voor concrete afspraken ivm zondagochtend ? Ja, enne Sennake, vergeet aan die gasten van het frietkot niet te zeggen dat ze zeker 2 tafelkes extra zetten. We komen met zo'n 10 mannen, vrouwen, kinderen, en af ( Beemer welke categorie dat ik die zet ,weet ik niet nog niet echt). Last edited by fordje; 24-10-2002 at 22:04. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ***Stop ** Cencuur, anders gaan we hier nog echt koppen zien rollen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik heb er dus nog 12 over. Wie is nog kandidaat? |
|
||||
|
||||
tsssssssssssssssssssss
![]() ![]() pas op wat ge zegt he Fordje ![]() ![]() Fordje de mail is onderweg |
|
||||
|
||||
Ik ga er zondag ook zijn.
(en ik heb hier nog 3 vrijkaartjes over; voor als die van Sennake uigeput geraken... ![]() |
|
||||
|
||||
Wij (ikke en Chrisse een nieuw member hier) gaan er zondagochtendomstreeks half 10 zijn.
Sennake, ik zal u bellen bij aankomst, goed? Kan ik ineens de fleece en het lidgeld voor het komende seizoen betalen. Als er nog iets is, ge weet da'k van 't weekend genen internet heb, he ... |
|
||||
|
||||
Als ik er zeker van mag zijn dat de kaarten gereserveerd via Autosport.be klaarliggen, dan heb ik geen andere kaarten nodig, zoniet denk ik dat Sennake er best een paar in reserve houdt.
Kan autosport.be voor een bevestiging zorgen? jan |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Dank je, 't is maar dat ik vanaf halverwege deze namiddag t.e.m. 2 november een e-mail en internetloos bestaan zal leiden.
jan |
|
||||
|
||||
Quote:
Bij G&A Motors, deze wagen dus : Ik wist het eigenlijk zelf ook niet, ik heb het aan R@ce@holiC gevraagd, die mij vriendelijk heeft geinformeerd ![]() Ik kom ook wel eens langs, met foto toestel ![]() Vincent
|
|||
|
|||
wagen heeft nu wel ander kleurtje, terug het blauwe van in Procarseizoen '97
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ps: ik spring wel eens binnen met den benklak, caje en de vjé!
|
||||
|
||||
Beemer, als je dit nog leest heb ik een verzoekje aan je. Mocht ik morgen niet om 12.00 uur op de meeting zijn zou je dan even kunnen langskomen op post 7. Dat is op het rechte stuk achter de pits............vlakbij het frietkot
![]() Heb misschien een leuke boodschap voor den Beemer.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|