![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() maw, ik kom ook van da forum op sport24 en mijn userID=9 |
|
||||
|
||||
Ik ben hier geraakt via Werner333. Ik had hem een mail gestuurd nadat ik op zijn site was gegaan, en hij heeft mij het adres van Depaddock gegeven.
Vincent
|
||||
|
||||
dank u oneliner...
![]() Kben trouwes nummer 16! Graaf hé :P
|
||||
|
||||
Quote:
Wat zou er van hem gekomen zijn ? Ik ben nummer 29 ![]() |
|
||||
|
||||
Ja, hoe hoe ik hier vorig jaar raakte moet je maar aan Sennake vragen.
Waar ons A(rm) B(elgisch) L(eger) al niet goed voor is. De ene dag doe je bodemonderzoek en de andere dag zit je op een autosportforum ![]() |
|
|||
|
|||
Ikke via de stickers op mijnen auto
![]() |
|
||||
|
||||
user ID nr 4, via de pits en de paddock oude versie zaliger...
|
|
||||
|
||||
ooit eens een bericht gelezen van Werner in het oude gastenboek van de belcar.com
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Ik was daar dus ook bij , in Mol. Als 14-jarige snotaap, daar al iedereen vant kaske naar de muur gereden ![]() Wie herinnert zich nog mijn crash waardoor ik enkele meters op 2 wielen gereden heb?? ![]() Welja, ik had dus een poging ondernomen om voor de "normalen" onder de "de pits" gangers een forumpje op te starten (ook als 14-jarige ![]() Vervolgens samen met Airco, Sennake EN FINISH deze paddock uit de grond gestampt. En ik ben er fier op. Wat we op deze korte termijn al bereikt hebben... Bedankt iedereen!!!! Ahja, toeval wil dat ik vorige week met identiek hetzelfde idee rondliep om zulk een thread te starten ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
En het was behoorlijk indrukwekkend hoor! Voor jou trouwens ook denk ik, want de eerstvolgende rondes werden aan een heel wat kalmer tempo afgewerkt... Maar na een ronde of 2, 3 "bekomen" ging het alweer supersnel. De schrik was verdwenen ![]() |
|
||||
|
||||
Op een dagkwam mijn broer mij vertellen dat ik mijn vriend wat in het oog moest houden aangeizne diene maar bleef posten op het babesforum... awel ikke is ne keer komen kijken voor de lol en ja ben er blijven plakken he
|
|
||||
|
||||
Ook via het ter ziele gegane De pits, over het e-groups-forum van Sennake en dat van Oneliner.
Als ik me niet vergis was ik die derde man op de roemruchte karting in Mol en naar goede gewoonte ook weer de rode lantaarn. Geen idee wat m'n nummer hier is.
|
||||
|
||||
Amaai ja, dat was wel nice, zo die eerste "meeting".
Gewoonweg met 4 ware nwe daar ![]() derna nog geraced in die cafetaria, op die consoles ![]()
|
||||
|
||||
Da's juist
![]() En ook nog met die schijven op die groene tafel geschoven.
|
|