![]() |
|
|
|||
|
|||
Meer dan twee jaar later en niemand nog een vreugdevol autosportmoment meegemaakt ? Dat kan niet...
Voor mezelf was de deelname aan de TC afgelopen jaar een vreugdevol autosportmoment. Ook de talrijke belevenissen maar vooral de heroïsche verhalen na de wedstrijden in de rittensporten, kartings en andere paddockevents zijn leuk... Misschien Sennake, de man van Depaddock of was het de paddock... ![]() ![]() C U |
|
||||
|
||||
Dat was inderdaad wel grappig.
Enkele weken geleden was er een feestje in Wheels, terwijl wij met het bestuur een vergadering hadden in de vergaderzaal. Op een gegeven moment ga ik even een bestelling afgeven aan de toog, en word ik aangesproken door een jongedame, die me vraagt : "Zeg, bent u niet die mijnheer van De Paddock?" Waarop ik natuurlijk antwoord :"Euh, ja, dat ben ik ja..." En dan zij weer :"Ah goed, dan moet ik eens iets vragen. Mag ik morgen tijdens de koers binnenrijden met mijn wagen in de paddock?"... |
|
|||
|
|||
mijn mooiste moment : toen ik in 93 in Donington op de zaterdag een 5 tal minuten met Senna heb kunnen praten : hij en ik alleen aan de pitmuur, niemand anders erbij .
Zal ik nooit vergeten !!!!!!!!!!!!!!!! |
|
||||
|
||||
Mijn mooiste autosportmoment is nu toch wel dubbel en dik mijn koers met de fun cup.
Dat zou ik heeeel graag nog eens opnieuw doen, maar zoals bij heel veel personen hier is het geld niet voor handen. ![]() ![]()
|
|||
|
|||
mijn mooiste moment was dat ik een paar jaar geleden uit handen van David Coulthard zijn brandvrije muts mocht ontvangen ( met een blauw petje en verftape kan men veel bereiken )
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|