![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Mijn tijd zal ook nog komen, binnen een jaar of 7 ![]()
|
||||
|
||||
was het echt zoveel.............alweer een illusie armer
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ja, ook ik moet zo snel mogelijk 20 verloren Le Mans jaren inhalen. Je eerste 22 levensjaren kan je gewoonweg niet gaan wegens studies en dan ben je daar zo aan gewend dat je op je 40ste plots vaststelt: dedjuu, ik had al jááááren wél kunnen gaan.
Volgens de huidige planning zal ik er vanaf vrijdagmiddag t.e.m. zondagavond zijn en ik wil het verdomd geen twee keer laten gebeuren dat we daar samen geweest zijn zonder mekaar gezien te hebben. jan |
|
||||
|
||||
Quote:
De départementales zijn leuker, toch ? Je verliest wat meer tijd, maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door wat je te zien krijgt en het rijplezier.
|
||||
|
||||
Niet als je, zoals wij, 's nachts rijdt eh Mario. Veel kalmer, koeler en uiteindelijk is het Le Mans waar we willen zijn
![]() |
|
||||
|
||||
ikke ga mee ikke ga mee
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
En we zorgen er ook voor dat je je geen zorgen hoeft te maken voor je inkomtickets. Als dat geen VIP-behandeling is
![]() |
|
||||
|
||||
Dit jaar heb ik ook wel goesting om mee te gaan, Sennake, regel jij tickets enzo?
|
||||
|
||||
Tickets kopen we ginder. Even duur en toch genoeg in voorraad.
Onze tickets voor de parking zijn al besteld. Als blijkt dat we er te weinig hebben bestellen we wel bij. |
|
||||
|
||||
Ja. 't Is te zeggen, we hebben vorig jaar gezien dat je de tickets ter plaatse kan kopen aan exact dezelfde prijs dan dat je ze op voorhand bestelt, en er staat geen limiet op het aantal. Dus gaan we deze keer maandagochtend bij aankomst tickets kopen voor iedereen, zowel de mensen die daar dan al zijn als de mensen die achterna komen. Op die manier zijn we zeker van het aantal en hebben we er geen tekort (wat nog geen ramp is) of teveel (wat wel ambetant zou zijn). Bij aankomst van de laterkomers overhandigen wij dan de tickets en voor iedereen die gemeld heeft om mee te gaan wordt er slaapplaats voorzien op de kamping (we hebben 3 kampingplaatsen besteld en uit ervaring weten we nu dat je ze zo breed neemt als je zelf wil, toch zeker de maandag
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
LOL.
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
volgens mij begin ik de wijn nu al te ruiken
![]() Volgens mij gaan we nu al met 6 man
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
7 zelfs. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|