De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Rally
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 28-02-2003, 23:28
Bart's Avatar
Bart Bart is offline
-... .- .-. -

Quote:
Originally posted by Tigerracing
Volgens het weerberict bestaat er kans op regen, neem daarbij een puntig motortje vanaf 7000 toeren, standaard straatbanden en een kleine 160 pk, dat wordt gegarandeerd SCHUIVEN !!!!
See you in Zolder !
ik heb toch liever een mooie zonnige winterdag zoals afgelopen week. Maar als ik het hier nu zo zie regenen vrees ik dat je gelijk krijgt... 't is weekend zekers
Reply With Quote
Old 02-03-2003, 10:25
Bart's Avatar
Bart Bart is offline
-... .- .-. -

resultaat kan je hier terugvinden op de site van de vas.

deelnemersveld was wel wat minder dan in december

=> paradigit buiten categorie
=> spektakel: Opel Ascona,Verbeke Fangio; Opel Manta, Schrooten Patrick
=> amateur v.d. dag: De Filette Marc, Opel Kadet... bijna standaardwagen... dus servicen overbodig

=> 13e Heylen Jan
=> 27e Jaenen Andy
=> 29e Van Goethem Marc (alias Tigerracing)... als ik juist ben voorlaatste in klasse "2E"... dit had gewoonweg niet beter gekund!
Reply With Quote
Old 03-03-2003, 11:28
Tigerracing Tigerracing is offline
De Paddock Rookie

Ik hou wel van een beetje bescheidenhied, maar heb wel mijn klasse gewonnen met 21" op de tweede en was in de laatste reeks ook de snelste 1600 op straatbanden, de Saxo's op racings waren echter niet te volgen. Toch een prachtige dag beleefd met veel anekdotes, zoals de eerste training met de eerste slipper bijna in de muur op het einde van het rechte stuk, bleek dat de rechtervoorband op 2,8 kg stond !!!
Verder een co die zit te telefoneren terwijl je net de Villeneuve chicane ingaat, lol !!!!!!!!
In ieder geval voor herhaling vatbaar, jammer was een beetje te beperkt parcours, je reed gewoon op circuit met enkel wat extra chicanes/banden. Snelste ronde geklokt door mijn co was toch 2'01" en daar ben ik best tevreden mee, wetende dat op aanvraag van de co en eigenaar van de wagen we nog duidelijk over hadden en we geen risico's hebben genomen.
Reply With Quote
Old 04-03-2003, 13:42
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

Na deze eerste en geslaagde deelname aan de wintercup (met m'n 106-ke tweede algemeen achter Kevers met de Golf Kit Car) heb ik besloten om ook eens aan een echte rally deel te nemen. Na 10 jaren op het circuit rondtoeren wil de mens al eens wat anders hé!
Daarom zal ik 31 mei starten in de Sezoens Rally in Bocholt. het zal een heel avontuur zijn want er ligt naar het schijnt nogal wat onverhard in...

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules