![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik ga proberen te komen (maar dat hangt ook van omstandigheden af)
|
|
||||
|
||||
Meestal kunnen ze 's morgens het weer voor die dag niet eens juist voorspellen, laten we hopen dat ze deze keer weer mis zijn?
@ R@re@holiC: Proberen te komen?? Jij moet komen, ik ga niet voor niks sleuren met dat zware pak voor u ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ik kan er helaas niet bijzijn, had al andere plannen voor de zaterdag... volgende keer beter.
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
(zaterdag kom ik waarschijnlijk niet.) |
|
||||
|
||||
Een tip.. Als ge niet met hoofdpijn naar huis wil gaan. Breng dan een setje oordopjes mee.
Ben vandaag al even gaan proeven van het Superfun(d) gebeuren. Schitterend om die kerels bezig te zien. Maar een hels kabaal als je naast de baan staat !!. |
|
||||
|
||||
Bedankt voor de tip fordje! Ik mag er dus vanuit gaan dat ook jij er zal zijn?
|
|
||||
|
||||
Twa, wat anders.
Kijk es naar de sig hieronder ! ![]() |
|
||||
|
||||
In uwe sig staat 24u.be ja
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
De timing voor zondag vermeld in deze thread stemt niet helemaal overeen met die op de site van RTM-racing, daar staat de Belcar helemaal op het einde van de dag, na de Clio cup.
Kan mij iemand de laatste stand van zaken meedelen? jan |
|
|||
|
|||
ZONDAG/DIMANCHE/SUNDAY – 27.042003
Warm-up/Race Superfund World Series 10.05-10.20 warm-up MVD Belcar 10.30-10.45 warm-up Renault Sport Clio Cup Elf 11.00-11.25 race 1 (20 minutes + 1 lap) Superfund World Series 11.45-12.15 race 1 (18 laps) Formula Renault 1600 12.30-12.55 race 2 (20 minutes + 1 lap) Toyota Yaris Cup 13.10-13.35 race 2 (20 minutes + 1 lap) Superfund World Series 14.15-14.55 race 2 (26 laps) Renault Sport Clio Cup Elf 15.10-15.35 race 2 (20 minutes + 1 lap) MVD Belcar 15.55-18.00 race - 125 minutes (circuit-zolder.be) |
|
||||
|
||||
En veel volk dat Anneke en ik daar om 1u hebben gezien, amai nog nie
![]() |
|
||||
|
||||
Ik was er nie => zat in de tent v G&A , stijnconinx ook.
|
|
||||
|
||||
Sorry jongens, ik was pas om halftwee aan de frituur, ietsje te lang in het Belcartentenpark rondgehangen om de mecano's van LVC een hart onder de riem te steken
![]() jan |
|
||||
|
||||
Ik was 10 minuten te laat doordat het "iets" drukker was dan anders. Ofwel waren jullie al weg, ofwel heb ik het selecte groepje niet zien staan tussen de massa
Srry! Volgende keer beter. ![]() (de meeste ben ik trouwens in de loop v.d. dag wel eens tegengekomen) |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|