![]() |
|
|
||||
|
||||
Hi guys,
Was there, seen that !! Ik heb vroeger ook met één pc gewerkt waarlangs de anderen moesten om op internet te geraken. Met een of ander proxyserver programmatje werkt het wel, zij het dan dat jouw pc moet opstaan en dat alle gezever van poorten, chatten, msn 'en, mirc'en, firewall problems en "ik geraak hier of daar nie op" eveneens voor jou zijn !!! Resultaat : heb al geruime tijd een routertje geïnstalleerd en weg alle gezever !!! Ik heb de mijne nog 135 euro betaald maar tegenwoordig vind je ze voor 65 à 85 euro, met alles derop en deraan, soms inclusief printserver. voor uw netwerkprovider maakt het niks uit, zij "zien" slechts één ip adres (één pc), dat van uwe router. Volgens mij is dit dé oplossing. Netwerkkaartjes moet je zowieso steken, maar die kosten tegenwoordig ook bijna niks meer. Ik hoop hiermee mijn steentje bijgedragen te hebben ......
|
||||
|
||||
De kans dat ge Skynet op uw dak krijgt, is volgens mij heel klein.
|
||||
|
||||
Heb ik feitelijk geen problemen mee...
Norton Internet Security kan perfect ingesteld worden op netwerkjes, chatprogramma's als MSN hebben zowiezo geen problemen omdat het meestal om andere accounts gaat, downloadprogramm's geven ook geen enkel probleem. En het knapste van al is dan nog dat het hier om een netwerk tussen XP en Windows ME (jawel!) gaat ! Misschien ben ik 1 van die gelukzakken die per ongeluk de handel aan de draai hebben gekregen ? ![]() XP als server valt best wel aan te raden, makkelijk installeerbaar enzo.
|
||||
|
||||
Quote:
Twee computers die van 1 abonnement gebruik maken voor internettoegang, mag blijkbaar niet van Skynet. Hun theorie was dan ook: 2 abonnementen, 2 keer betalen !(sic) Zorg bijvoorbeeld dat alle pc's in je netwerk hetzelfde 'heetten'. Computernaam en gebruiker ofzo. Die gebruikersnaam vind je soms tussen je cookies terug, en misschien achterhaalt Skynet zo wel de handel ?
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|