![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() jan |
|
||||
|
||||
En hoe was de karting?
|
|
|||
|
|||
Super!! Alle (klein) mannen waren tevreden, zeker iets om ne keer meer te doen. Goede instructeurs daar in JPR. Denk dat iedereen goed heeft bijgeleerd.
|
|
|||
|
|||
Sennake heeft ook van alle kids foto's getrokken, hij zal er hier wel een paar posten denk ik.
![]() |
|
||||
|
||||
Komen er aan. Vanavond laat of morgen.
En Bientje, bedankt voor de sjieke posters en kaarten, het toeval wil dat net vandaag JPM zijn 2e GP wint. Content zeker ? ![]() |
|
|||
|
|||
Thx Guy, als het niet te moeilijk is mag je die van Seppe ook naar mij doormailen.
|
|
||||
|
||||
Allee, mannen. (Sorry... en, dames.....)
![]() Was idd de moeite vanmorgen. Enne Paddockers vergeet het maar om nog ooit es een Belkartingrace te winnen hoor. Anthony, Marc en andere Senna's. Ge kunt uw mouwen opstropen want talent hebben we ! Er waren vanochtend kereltjes op de baan die vlot onder de 52" doken maar ook "onze " Paddocker hebben hun visitekaartjes afgeleverd bij JPR. De koplopers waren Wim en Seppe. Beide zat eigenlijk in de eerste groep, maar de instructeur vond hen toch wat te vinnig! . Ja, als je vlot onder de 55' gaat, kan je dat wel zeggen... Dus eerst Wim naar groep 2. En in de laatste stint ook Seppe naar groep 2. Daar konden beide zich mooi plaatsen tussen het peloton. Maar je bent jong en je wilt wat. Dus Seppe (die een stint had overgeslagen bij het wissellen van groep ) terug naar groep 1 om daar nog "even" de afsluitende race nog even mee te doen, die hij ei zo na nog won ook....na vanop de laatste plaats te zijn gestart ( wat toch rap zo'n 100 m meer af te leggen weg was en 8 piloten om voorbij te raken). En zelfs de "bleukes"; Ken, Kina en Kilian hebben zich niet laten kennen. Na de eerste sessies rustig onder leiding van een monitor de baan en kart te hebben leren kennen konden ze de middag afsluiten met een ECHTE Race !.De tijden van 59', 67' en 63' waren netjes voor een eerste keer ! Tom haalde zelfs een knappe 57' uit de kast ! En het knapst van al; iedereen mooi op de lijnen en geen gekke dingen in de kart. Natuurlijk moesten de grote kleinmannen toch even laten zien dat ze dat ook konden. Maar owee!! Sennake heeft de ziel uit zijn lijf moeten rijden om uiteindelijk in de vorlaatste ronde nog nét een 54.60 erui te persen om zo amper !! 0.3 ' rapper te zijn dan Wim. Je wordt ouder papa !! ![]() ( en zo'n 60 kg zwaarder ook natuurlijk.. ![]() Enne als er nog eens wat wedstrijdjes worden georganiseerd hebben we nog enkele tips gekregen van JPR. Succes verzekerd (alleen uw veters vastknopen ![]() De organisatoren bellen maar es met Sennake, Roel of Patrick voor meer info! Jan.... Zorg dat uwe kindertuin rap naar JPR gaat. Ze zullen het zich niet beklagen. Dit is voor herhaling vatbaar!! Last edited by fordje; 01-06-2003 at 20:16. |
|
||||
|
||||
Nog dit vergeten :
JAN, Vraag me niet waarom en hoe, maar bljkbaar moeten de kindjes die lidkaart dus TOCH NIET KOPEN !!! Niet reclameren en meepakken.... ![]() ![]() Voor die prijs kan jij dan een kwartiertje je gang gaan...., ![]() |
|
||||
|
||||
Hoi ,
Sennake , nog effe u bedanken voor het organiseren van dit event. Niet alleen Kina en Ken hebben hun goed geamuseerd , ikke ook. 'k heb daar een paar toffe gasten leren kennen , wie ? Da ga ik nu is niet aan ulle neus hangen si !!! 'k Heb alleen nu het probleem dat Ken me de oren van men hoofd zaagt voor dat elke zondag te doen en dan liefst met hetzelfde team. Fordje , op aanvraag van onze Ken , hij wil Kilian er ook bij , da schijnt goed te klikken tussen die twee. En wees gewaarschuwd , volgende keer doe ik mijn race schoentjes aan en dan maak ik de piste onveilig ( ga wel eerst stiekem wat oefenen ze ) Het was gewoon " kei tof " gisteren en zeker voor herhaling vatbaar. groetjes, bien
|
|||
|
|||
Bien, ik ga zeker nog eens terug met onze Seppe, zal u dan wel PM'ke sturen.
|
|
||||
|
||||
Same here
![]() En je statement over die "toffe gasten" slaat zeker en vast ook op de "toffe meiskes" ![]() En ik weet zeker dat ROEL en Fordje dit zullen beamen ![]() |
|
|||
|
|||
Yep, indeed
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|