![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Sorry hoor, maar Joost heeft wel gelijk. Ik kan zeer goed begrijpen dat RTM zijn frustratie wil uiten naar aanleiding van de reglementswijziging (die naar mijn mening inderdaad niet correct is, en enkel werd doorgevoerd om de heer A.V. uit L. en de mediagenieke broertjes W. ter wille te zijn ![]() Maar RTM is toch wel een professioneel team, dacht ik . Als je dan een persbericht de wereld instuurt, doe dat dan alsjeblieft in correct Nederlands, en niet in het halvegare turbotaaltje dat nu gebruikt wordt. Iemand die dit soort kromtaal hanteert, maakt zichzelf belachelijk en kan niet echt au sérieux genomen worden. Excuseer mij, dit is behoorlijk off-topic, maar het moest mij wel even van het hart. ![]() |
|
|||
|
|||
Blijkbaar is een briefke schrijven belangrijker aan het worden dan het racen zelf.
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
sorry, 'k zal het nooit meer doen ...
Karl RTM |
|
|||
|
|||
Quote:
Het wordt door de meesten als positief ervaren dat teams het publiek regelmatig informeren zowel in goede als in slechte tijden. En jullie hebben ons tot nu zowel op de piste als naast de piste geamuseerd. Ik zou zeggen : doe zo verder en probeer jezelf steeds een beetje te verbeteren. Het komt zowel jullie als het publiek ten goede !!!! C U |
|
||||
|
||||
Quote:
Langs de andere kant... hier op het forum stoor ik mij niet aan taalgebruik (ik doe ook zelf geen moeite), maar RTM heeft woordelijk hetzelfde op hun officiele site staan en dan vind ik het argument van Joost en Baron wel enigsinds gegrond. Jan. =---
|
|