De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 11-05-2003, 23:30
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Quote:
Originally posted by karld
joost,

correct taalgebruik is misschien onze beste kant niet, maar het is gewoon de bedoeling jullie info te verstrekken ....

Het is nog altijd koersen dat we doen, geen licentiaat germaanse talen spelen ...

Sorry, maar daar is het ons in eerste instantie om te doen ...

Volgende keer dan liever geen info meer ???????

Sorry hoor, maar Joost heeft wel gelijk. Ik kan zeer goed begrijpen dat RTM zijn frustratie wil uiten naar aanleiding van de reglementswijziging (die naar mijn mening inderdaad niet correct is, en enkel werd doorgevoerd om de heer A.V. uit L. en de mediagenieke broertjes W. ter wille te zijn )
Maar RTM is toch wel een professioneel team, dacht ik . Als je dan een persbericht de wereld instuurt, doe dat dan alsjeblieft in correct Nederlands, en niet in het halvegare turbotaaltje dat nu gebruikt wordt. Iemand die dit soort kromtaal hanteert, maakt zichzelf belachelijk en kan niet echt au sérieux genomen worden.
Excuseer mij, dit is behoorlijk off-topic, maar het moest mij wel even van het hart.
Reply With Quote
Old 12-05-2003, 06:23
Megane Megane is offline
De Paddock Regular

Blijkbaar is een briefke schrijven belangrijker aan het worden dan het racen zelf.
Reply With Quote
Old 12-05-2003, 08:14
karld karld is offline
De Paddock Rookie

sorry, 'k zal het nooit meer doen ...

Karl
RTM
Reply With Quote
Old 12-05-2003, 12:15
Pascal Pascal is offline
A4993

Quote:
Originally posted by karld
sorry, 'k zal het nooit meer doen ...

Karl
RTM
Jawel jij gaat het nog wel doen ......... : ons regelmatig van info voorzien.

Het wordt door de meesten als positief ervaren dat teams het publiek regelmatig informeren zowel in goede als in slechte tijden. En jullie hebben ons tot nu zowel op de piste als naast de piste geamuseerd.

Ik zou zeggen : doe zo verder en probeer jezelf steeds een beetje te verbeteren. Het komt zowel jullie als het publiek ten goede !!!!

C U
Reply With Quote
Old 12-05-2003, 16:29
Obi-Jan's Avatar
Obi-Jan Obi-Jan is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Megane
Blijkbaar is een briefke schrijven belangrijker aan het worden dan het racen zelf.
Da's al lang zo... 't is eender hoe super dat ge rijdt of hoe perfect uw bolide geprepareerd is, als ge uwe PR niet verzorgt komt ge nergens. Neem zo'n mediagedrocht als de Eurosport SRWs: op de meeste parcours komt er geen kip kijken, maar dat gaat maar door vanwege de automatische media-aandacht via Eurosport.

Langs de andere kant... hier op het forum stoor ik mij niet aan taalgebruik (ik doe ook zelf geen moeite), maar RTM heeft woordelijk hetzelfde op hun officiele site staan en dan vind ik het argument van Joost en Baron wel enigsinds gegrond.

Jan.
=---

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules