![]() |
|
|
||||
|
||||
Dit zijn de details:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik zal als eerste hier een verslagje posten.
Deze keer heb ik niet Werner geloot, maar Wiffe ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ja speesman twaren toffe duels he
![]() Je broer ook, die reed heel sportief vond ik Voor de rest was het een heel toffe race.. 2de chrono gereden (ksloeg bekan achterover vant verschieten ![]() ![]() Ben, (kweet nie of ie et kan lezen) zalig gereden !
|
||||
|
||||
Ja, hallo, ik vond het gisteren ook een mega wedstrijd. Ik heb me nog es bangelijk geamusseerd. Proficiat aan de eerste drie.
Ik moet toch wel even aan het verslag van speesman toevoegen, dat er eigenlijk vanachter ook strijd is geleverd tijdens de eerste stint. Ik denk dat de geert en alois dit kunnen beamen. Ik moest van ons vake( de wiffe) een verklaring geven , waarom hij na 5 min binnen stond/ de verstelbare stoeltjes waren het probleem. Doordat je de stoel ver naar achter kon zetten, zat hij met zijn rug tegen de uitlaat. Da deed een beke pijn. En dan nog een half uur rijden, da heeft als gevolg dat hem nu een brandwond op zijne rug heeft.hihi ik vind het wel een beke grappg. BTW: Speesman, mijne achternaam is De Weerdt
|
||||
|
||||
Net nadat ik het verslag had ingetypt wist ik de achternaam (de Weerdt) weer, maar ik had geen goesting om het aan te passen
![]() Mijn verslag is ook absoluut niet volledig, het is enkel hetgene dat ik gezien heb. Af en toe kon ik een glimp van uw gevecht met Geert (Alois heb ik niet gezien) zien, maar lang kon ik er ook niet naar kijken (of ik had in de banden gezeten ![]() Zorgt maar dat Wiffe terug in orde is voor de volgende wedstrijd. |
|
||||
|
||||
Totale off day.
Het ging gewoon niet. Mijn teammaat zette onze tijd en reed het eerste deel. Hij zat vast achter tragere deelnemers maar kon toch een plaats winnen. Dan was het mijnen toer. 32.4 bijna iedere ronde. Hoe meer ik probeerde hoe slechter het ging. Ik voel het zelfs nu nog in mijn armen. ![]() Toch een tof gevechtje gehad en verder eigenlijk continu tegen mezelf aan het racen geweest. Eiegnlijk ben ik dus teverden over het resultaat. |
|
||||
|
||||
ff de volledige uitslag posten mss..
1. Dries - Steve 2. Erik - Walter 3. Ben - Karo 4. Philip - Ive 5. Karel - Maarten 6. Pascal - Hans 7. Werner - Alois 8. Geert - Dieter 9. Wiffe - Dave 10. Vicky - Pierre
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
Toffe wedstrijd daar weer in Herselt. Bij weeral te laat maar dat resulteerde in een hyper nerveuse Driesco. Mike ( gast die bij mij was ) gaat namelijk volgend jaar een team inzetten om de Freedom Challenge te rijden en ik wou hem overtuigen om volgend jaar voor zijn team te mogen uitkomen.
Liep al bij al vrij vlot, mede dankzij de sportiviteit van de anderen. Zeer leuke wedstrijd en sommigen heel goe gereden. See you next time. |
|
|||
|
|||
![]()
wanneer is da nog is zo een mak karting?
ik zou daar is aan willen meedoen. Alé, als da mag tenminste... |
|
|||
|
|||
ikke ook, so let me know
|
|
||||
|
||||
Zoals ik al gezegd had tegen Werner, als't in Moorsel is doe'k mee
![]() |
|
||||
|
||||
De kans bestaat
![]() |
|
||||
|
||||
Ik doe altijd mee, waar dat het ook is
![]() @ flugel: waarom perse Moorsel? @ Kelly: zeker meedoen!! Hoe meer volk, hoe meer vreugd ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|