![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Neen, alle gekheid op een stokje, en zoals Mistery zei : nog niets is zeker, behalve dan dat Anthony en Mike deelnemen. Welke wagen(s) er aan de start komen van de opgesomde is nog een vraagteken... |
|
||||
|
||||
Ik dach de Zonda tegen dan nog niet gehomologeerd was?
Of wel? |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
wat er met de Zonda zal gebeuren op Spa kan u lezen op het forum van www.anthonykumpen.com
|
|
||||
|
||||
Hmmmm de zakspeed viper tijdens de 24H van Spa is een andere dan de viper die ze inzetten voor de 24H van Der Ring. Als de Spa-versie qua evoluties op op FIA GT nivo zit........dan is een wel zeer gevaarlijke outsider bekend voor de overwinning.
Zakspeed Viper Spa (autosport.be) Zakspeed Viper Ring http://foto.nurburgring.de/web/2003/...r/IMG_0642.jpg (om de een of andere reden werkt de site http://www.nurburgring.de/ niet lekker met het doorlinken van foto's
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
er blijken 2 Moslers te komen volgens autosport.
|
||||
|
||||
Ja wadde wat een affiche. kga er dit jaar zeker weer bij zijn. Dit is voor mij het evenement vant jaar.
|
|
||||
|
||||
ik kijk er ook enorm naar uit.
Weet er iemand waar ik kaarten kan kopen met vanalles in???( zoals bv lounge's, paddock)
|
|||
|
|||
Wie het sowieso goed ziet zitten voor de etmaalrace in Francorchamps, dat is Franz Konrad. Op www.misteryracing.com staat een vooruitblik op de race, gebracht door Konrad. Sympathieke Franz onthult er ook enkele namen van piloten met wie hij in contact is voor de Spa 24 Hours. En ja hoor...er is zelfs een Belg bij ...
|
|
||||
|
||||
is het misschien bekend of is er een gerucht wie die belg kan zijn??? en zouden er geen LM600's komen meedoen???
|
|
||||
|
||||
Quote:
Absoluut! Omwille van de veiligheid op de Nürnburgring-Nordschleife is een Ring-Viper door de regels van de Langstreckenpokal aan allerlei restricties onderworpen. De Viper die Zakspeed in de 24H van Francorchamps zal inzetten, is niet te vergelijken met hun Ring-Viper. Als Zakspeed buitenkomt, gaan ze voor niets minder dan de overwinning. Je mag er dan ook zeker van zijn dat hun Spa-Viper absoluut FIA-topniveau zal zijn. Vergeet ook niet dat het Zakspeed-project in Francorchamps geleid wordt door viervoudig winnaar Jean-Michel Martin. Die groene Viper is volgens mij zeker een van de topfavorieten voor de overwinning. Last edited by airco; 18-06-2003 at 12:17. |
|
||||
|
||||
De grote vraag, bij Zakspeed......hoe noemen we hem
![]() ![]() Toch wel een blundertje van de technische commissie aldaar, de "Dodge" had al twee wedstrijden onder die naam gereden. Die Dodge, maar in voorgaande jaren gewoon Chrysler, heeft wel eens het gewicht moeten hebben van 1600 kg !! Prono 24U Spa........zet mijn centen op een Viper
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
't begint wel tijd te worden dat ze hun site update ....
|
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
we kunnen aftellen naar de testday: nog 3 weken
|
![]() |