![]() |
|
|
|||
|
|||
Voor mij zijn dat wielrennen - zelf tien jaar lang actief geweest steeds op zeer hogg niveau. De laatste jaren houdt ik mij bezig met het trainen van honden voor de hondensport bij uitstek Flyball.
|
|
||||
|
||||
Wielrenne wask vergeten, ook dat volg ik van vrij dichtbij
![]()
|
||||
|
||||
hehe, ik volg alleen tour de france een beetje. En dan vooral de bergetappes
|
||||
|
||||
Mijn andere passies? Reizen, vooral in Europa dan, met tent & rugzak (ik ga deze zomer de "Tour du Mont Blanc" doen), van Afrika heb ik al (voorlopig) genoeg (maar zeker niet alles !) gezien.
Ik heb dit jaar zeer veel kunstgeschiedenis lessen gehad, en voor de Gotiek heb ik echt veel bewondering !! Maar dit als passie beschouwen? Nee, toch niet... Vincent
|
||||
|
||||
Wielrennen op tv volg ik ook graag, maar aan de kant van de weg gaan staan en ze zo is voorbij zien komen zegt me toch ni veel.
Greetzzz |
|
||||
|
||||
voetbal..., meer bepaald KRC Genk
![]() |
|
||||
|
||||
Henk en Heusen Zolder dus
![]()
|
||||
|
||||
nee, alleen genk
![]() al heb ik niks tegen Heusden-Zolder, in tegenstelling tot veel mede-supporters ![]() |
|
||||
|
||||
Hoe kunt ge nu ni voor heusen zijn als de Bkern van genk daar speelt...
![]() Maarkom, dat is voor een andere topic ![]() Verder doe ik ook nog Karate, bijna zwart. Ik lig dit seizoen Out wegens opkomen van tendinitis in het linker ellenbooggewricht...
|
||||
|
||||
Film, sport (fietsen, zwemmen, lopen, karate, ...) en IT
|
||||
|
||||
En hoever is onze tibo gevorderd met karate?
![]()
|
|||
|
|||
Niets meer na Le Mans, alhoewel mijn bed zou kunnen...Ik ben verdomme vermoeider dan de keren dat ik ben gaan kijken...heb 4 uur gemist.
|
|
||||
|
||||
ijshockey, voetbal, internet, en voor de rest af en toe es goe kappeuuh met de perrie
|
|
||||
|
||||
een beke voetbal meerbepaald KFC VW Hamme
![]() |
|
||||
|
||||
Fotografie (alle gij?), modelbouw, gitaar spelen, film, strips verzamelen, tekenen en schilderen, en sinds kort ook mijn moto natuurlijk...
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|