![]() |
|
|
|||
|
|||
Ikke,
dan moet je morgen eens kijken naar de reportage, dan weet je wie erin zit. maar ja, de beste stuurlui zitten aan wal zeker ... jij bent waarschijnlijk de kapitein ! Trouwens, ... het zijn niet de TV journalisten die de interviews maken maar wel de mensen van Videohouse, die keer op keer hun beste beentje voor zetten om ons beelden te bezorgen. Laat ons autosportjournalisten er een mooi stukje van maken. Betreffende jou interviews toch nog even dit. We zouden best wat meer fierheid mogen tonen over rijders zoals een Goossens en een Kumpen. Als je ziet wat voor een wedstrijd Goossens gereden heeft dan behoeft dit geen uitleg. Hetzelfde voor Kumpen. En dat is geen slecht woord over de andere rijders die mee strijden in de Belcar. Ik denk dat we met zijn allen best fier mogen zijn met dit kampioenschap. Als je ziet wat er aan de start staat dan weet je wat ik bedoel. Enkele Vipers, een Corvette, Marcos, Mosler, Porsche, ... en een sterk bezette divisie toerisme. De jaloezie druipt er bij de buren van af, wees er maar zeker van. Last edited by Eric Dupain; 14-06-2003 at 16:43. |
|
|||
|
|||
Erik,
je hebt 100% gelijk. Ik krijg regelmatig dezelfde opmerking van mensen die Belcar via dailysportscar.com volgen. En dan bedoel ik niet de Belgen op het net, hè! ik zal kijken morgen, Joost |
|
|||
|
|||
Inderdaad Erik,
ook jullie krijgen het materiaal toegeleverd via productie-bedrijf Videohouse. Ik geef toe dat er in de aangeleverde montage iets meer reacties zouden mogen zitten van rijders uit de buik van het peloton ... Ook zij kleuren de wedstrijd. Aan ons om dat aan te kaarten bij de Belcar-organisatie. ![]() |
|
||||
|
||||
he he jongen , jullie moeten niet zo furrieus reageren. Ik heb niemand oneer aan gedaan. Kumpen en Goossens zijn toppiloten en daar ben ik fier op.
|
||||
|
||||
Peter
Dat is nu net wat ik bedoel, wat jullie aangelevert krijgen kunnen en moeten jullie gebruiken. Geef deze tips een door aan video house
|
|||
|
|||
Ikke, ... en meteen ook iedereen die hier op de paddock komt ...
het heeft niets te maken met furieus reageren maar de dingen zijn niet altijd even eenvoudig. vergeet niet dat we over autosport bezig zijn, mijn en wellicht ook jullie passie want anders waren jullie hier niet maar ... autosport is in België nog steeds een kleine sport. we moeten roeien met de riemen die we hebben en proberen de kijker zo goed mogelijk te plezieren. Peter doet dit in Pitstop met een lange reportage. Zelf doe ik het samen met de collega's in Sportpaleis in een veel korter stukje. Ik denk dat zowel Peter als ik graag hadden dat we vandaag uitgebreid over Le Mans konden berichten, of nog beter ... het live uitzenden ... maar zo simpel is het niet hoor. Het is vaak een kwestie van rechten en plichten. Maar ik wijk af ... of toch niet ... want ik kan het niet genoeg benadrukken hoe goed wij het wel hebben op gebied van autosport. Kumpen, Goossens, Saelens, Vosse, Vandepoele, Heylen ... op het circuit. Een Belcar competitie om u tegen te zeggen. Henrard, De Mevius in het WK cross country ( Dakar, ... ) Loix, Duval in het WK rally. Binnenkort krijgen we in België met de Belgian Westhoek Ypres Rally een top deelnemersveld met Tsjoen, Snijers, Campos, Kuzaj, Thiry ... de sterk bezetste EK rally tot op heden. En dit allemaal zonder één enkele constructeur in ons land ! Laat ons dus wat minder zeuren, wat meer genieten, wat meer chauvinist zijn en hopen dat de Belgen die nu in diverse autosporttakken op wereldniveau binnenkort de grote poort naar het succes openslaan. Als dat gebeurt komen er automatisch meer budgetten vrij. Het tennis is daar het beste voorbeeld van denk ik. 3 jaar geleden was tennis een relatief kleine sport op tv. Nu meppen onze ladies er zo op los dat we er niet langs kunnen kijken. Als dit ook in de autosport zou gebeuren dan ben ik er rotsvast van overtuigd dat we nog veel meer kunnen doen. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Joost |
|
|||
|
|||
Ik heb het niet over teams Joost, ... ik heb het over constructeurs, merken. Frankrijk heeft Peugeot, Renault, Citroën. Duitsland heeft BMW, Mercedes, Opel, Volkswagen. Wie hebben wij ??? Dat is wat ik bedoel Joost.
|
|
||||
|
||||
/eric was sneller
![]()
![]() Last edited by airco; 14-06-2003 at 17:28. |
|
|||
|
|||
Gillet....dat is een Belgische wagen...gebouwd door een Belgische constructeur
|
|
||||
|
||||
Quote:
Toch heeft Gillet niet echt de middelen die BMW, Mercedes, etc wel hebben he ![]()
|
|||
|
|||
Je heb gelijk de Gillet Vertigo van dhr Gillet is een prachtige wagen. Bij een volgende gelegenheid moet je eens op de details letten. 100% over nagedacht
|
||||
|
||||
Dat is die wat op pole stond in TB klasse bij Spa euro race, niet? De Gillet Vertigo van Euser?
Wat Eric waarschijnlijk met constructeur bedoelt is een fabrikant met een massaproductie. |
|
|||
|
|||
Inderdaad Gilles, dat bedoel ik.
Maar toch voor Joost ... game - set and match ! Just is just. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |