![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Deze opmerking is wel misplaatst, vind ik. Iedereen zal het er wel over eens zijn dat de Porsche 45 - "piloten" Ceusters en Metior niet thuishoren in de Belcar. Het is te hopen dat deze mannen zo vlug mogelijk zelf hun conclusies trekken na al hun capriolen. Maar een ongeval wens je toch niemand toe. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Versta me ni verkeerd hé. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Kunnen we nu terug on-topic gaan please? Anders moet er op deze thread een slotje...
|
|
||||
|
||||
heeft g en a motors al plannen om iets anders te bouwen ?????
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
mag er nog altijd niets gezegd worden ???
|
||||
|
||||
Blijkbaar niet? Ma ne 2de mini word het al niet.
|
|
||||
|
||||
Er mag inderdaad nog steeds niets over gezegd worden anders hadden jullie het immers hier of op onze site al te weten gekomen. Het zal ook nog een hele tijd duren voor er nieuws zal zijn. Er zijn zoveel mogelijkheden dat er al een hele tijd over gaat vooraleer je kan beslissen wat je nu exact gaat doen. En dan moet je nog beginnen met de opbouw van de wagen...
|
|
||||
|
||||
Ik heb horen waaien dat t opnieuw ne E36 gaat worde. Klopt da?
|
|
||||
|
||||
Zie de eerste post in deze thread en je weet het antwoord
![]() |
|
||||
|
||||
Tja het feit dat er nog niets mag gezegd worden houdt impliciet ook in dat ze hier niet zullen ontkennen of bevestigen of het een E36 wordt he.
![]() Ligt nogal voor de hand he ![]()
|
|