![]() |
|
|
|||
|
|||
Nu kan ik terug volgen.
Eran met Verbeke en Perdieus. Mooi team. Veel succes jongens. |
|
||||
|
||||
de volledige samenstelling van de teams van Perdieus Motorsport:
wagen nr. 32 Perdieus Motorsport : Danny Scheers, Pieter Perdieus en Maarten Perdieus wagen nr.332 Perdieus Motorsport BI: Andy Jaenen, Erik Bruynoghe, Manfred Verbeke, Marc Perdieus de deelnemerslijst vind je ook hier terug, hij is nog niet volledig, maar geeft toch al een goed beeld
|
|||
|
|||
Tja dan zit er helemaal niets anders op dan te gaan kijken.
Succes allemaal...... Wie heeft er nog kaarten ??????? C U |
|
||||
|
||||
Tja, ik dacht dat dit jaar voor mij zonder 24 uren race zou zijn, maar nu rij ik zelfs in de 25 uren
![]() Weet nog niet wat te verwachten van deze wagens maar het voornaamste van de Funcup is het woord FUN en daarom denk ik dat het wel plezant zal gaan worden. Vandaag samen gezeten met de mensen van het team en dat lijkt wel te klikken. Het doel is om een podium te behalen bij de Bi-places en dat moet haalbaar zijn.
|
||||
|
||||
Ik heb misschien nog kaarten , ik zeg wel misschien want ik heb deze van de week teruggestuurd.
Ikzelf kan van de week niet gaan . Ik zal maandag informeren of ze niet zijn doorgegeven . Info via jan0032@pandora.be
|
||||
|
||||
indien iemand nog kaarten nodig heeft moet hij/zij het mij maar laten weten
ik kan dat normaal gezien nog wel regelen ALS er kaarten over zijn! die moet je dan gaan ophalen in de welkom center in Francorchamps! het blijft onder voorbehoud maar ik vermoed dat ik er nog wel zal over hebben
|
||||
|
||||
Ik heb juist drie tickets gekregen voor de fun-cup.
Aangezien dat ik moet werken kan ik er misschien iemand een plezier mee doen? MANU |
|
||||
|
||||
Quote:
Mij kan je daar altijd een plezier mee doen ![]() Alvast bedankt, Vincent
|
|