![]() |
|
|
||||
|
||||
Dat heb ik wel al gelezen, maar ik was het alweer vergeten
![]() Dank u wel voor de opheldering. |
|
||||
|
||||
Als Renault de situatie behouden zoals ze is, zijnde geen straffen zoals ze eerst uitgesproken waren, rijdt er tijdens de komende 24u van Francorchamps geen Philip Jacobs mee... wat ik eigenlijk wel zeer goed kan verstaan...
|
|
|||
|
|||
Hierover heb ik onlangs nog ergens iets gehoord.
De straffen van Renault kunnen blijkbaar niet !!!!! Het enige organisme dat in België straffen kan uitspreken is de NSK zo blijkt. Renault werd daarom (volgens horen zeggen) door de NSK teruggefloten en dat zou de reden zijn waarom de straffen werden ingetrokken. Snappen wie snappen kan.... C U |
|
||||
|
||||
Ach we zijn het seizoen begonnen met 36 clio's en we zitten nu zo rond de 25 stuks................
Moeten we dit nog verder uitleggen? Dacht het niet........het recht zal zegevieren, in dit geval slinkende deelnemersvelden c.q. dalende inkomsten uit de startgelden.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|