![]() |
|
|
||||
|
||||
Niet vergeten dat Mayo 2e was in de tijdrit van de Dauphiné Liberé he ....
1e was toen Armstrong met een kleine minuut voorsprong op Mayo ...... 1 minuut verliezen in de tijdrit is geen ramp ..... op Alpe D'Huez verloor Armstrong al 1 min 40 ..... nog 1 zo een ritje en de eerste tourzege van Mayo is niet meer ver af
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Wat mij betreft mogen ze Lance nog veel blijven bestoken. Als hij dan wint zal het zijn omdat hij inderdaad de sterkste was en niet omdat hij de beste ploeg had. Mayo bij Davatamon-Ouick Step en Lance kon naar zijn geel fluiten ! Toch jammer van Beloki, ik zag die nog gekke toeren uithalen ...(alsof dit er geen was, maar dan met erg slechte afloop). Volgende afspraak binnen een kleine week !En laten we hopen dat de tijdritten de rest van de tour niet overbodig maken. |
|
||||
|
||||
Heb je al eens gekeken naar de laatste 4-5 ritten... Echt nix anders dan plat. Is echt niet leuk meer
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
voor de freaks van wielrennen: www.gigabike.be
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
1min36 voor Ullrich
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb vandaag ook eens gekeken, en dankzij Ullrich en Vinokourov ga ik dat de komende dagen meer doen.
Ik ben zelfs benieuwd naar de bergrit van morgen, en wees maar zeker dat ik voor Janneke zal supporteren ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ik ben ook aangenaam verrast door de uitslag van de tijdrit. Maar eigenlijk nog meer door de "slechts" 30 seconden toegave op Armstrong van Vinokourov, dan door de sterke prestatie van Ullrich. Ik denk dan ook dat Vinokourov de in het oog te houden man zal zijn in de Pyrineeën... Vergeet niet dat die jongen voor 2 rijdt nu zijn beste vriend Kiviliv verongelukt is. Hieruit put hij naar eigen zeggen zijn kracht en het blijkt verdorie nog te werken ook!
Maar natuurlijk mag ook Ullrich aanvallen en Armstrong bestoken. Als Vinokourov en Ullrich samenwerken kan het voor Armstrong nog een lastige week worden... |
|
||||
|
||||
Vergeet de Spanjaarden niet en in het bijzonder die twee van Euskaltel die bij de eerste 5 of 6 staan. Spanjaarden zijn in de Pyreneeën meestal te duchten, wat het dubbel zo jammer maakt dat Beloki er niet meer bij is
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ja, ja, dat misschien wel, maar ze kunnen nog een rol spelen in het wedstrijdverloop waardoor Armstrong en zijn ploeg nog meer onder druk komen.
|
||||
|
||||
nog 15 seconden over voor armstrong. Het wordt nu echt wel superspannend...
![]()
|
|