![]() |
|
|
|||
|
|||
ik slaap in voeren en zaterdag gewoon niet daar dsc live and well is tijdens de 24 uren...
ps. Bien breng jij ontbijt naar de persruimte en sloten koffie graag |
|
||||
|
||||
Hey Sennake ,
Wel zaterdag en zondag , trouwens wie van jullie gaat er zondagochtend niet te "beduveld" zijn om naar den bakker te gaan. ![]() By the way , ga vandaag Chris bellen om te zien dat hij jou vrijdagochtend al kan binnenloodsen, questie dat je dan meer bewegingsvrijheid over heel het sircuit ![]() Ik ga er zijn zaterdagochtend heeeeeel vroeg, bij het opkomen van de zon ![]() tot dan , en hou een plaatsje voor mijn tentje hé. bientje ![]() Last edited by bien; 23-07-2003 at 11:00. |
|
||||
|
||||
Ik slaap niet , wij vertrekken om 2u snachts ongeveer terug naar Hasselt
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Joost ,
Natuurlijk , wat had je nu gedacht , ik breng jullie alles wat jullie maar willen ![]() ![]() Neen , effe serieus , 'k ben blij dat ik kan helpen. Je kan op mij rekenen. bientje |
|
|||
|
|||
Quote:
C U |
|
||||
|
||||
Quote:
ik dacht mij bovenaan les combes te installeren, juist buiten de ingang wij vertrekken normaal gezien vrijdagavond en zoals het er nu uitziet zijn 'wij': stijnconinx, caje, benklak+lady en ikzelf wij zullen het onderling nog even bespreken en als we zin hebben om onze vaten bier te delen, dan bestaat de kans dat we jullie vervoegen ![]() ![]() ![]() greetz
|
||||
|
||||
I'll be there met mijn tentje
![]()
![]() Last edited by airco; 23-07-2003 at 16:48. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() De camping aan combes lijkt mij ook het beste, makkelijk te vinden enzo. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Laat nog wel een goei plaatske voor mij over op combes hé.
Ik zit altij al vanvoor om de rechtse camping komende van de ingang vh circuit. Waarschijnlijk komen we pas vrijdag nacht aan, aangezien dat mijn papa nog moet werken en dan vertrekken.
|
||||
|
||||
Ikke zit samen met ralff1 op camping eau rouge,het zal daar toch wat stiller zijn om te slapen dan vlak bij het circuit nietwaar
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ik zal jullie wel tegenkomen dit weekend zeker. Ik zal veel te vinden zijn bij de Mini's (proberen Alexandra opnieuw in de Top-10 te loodsen).
Vertrek donderdag heel vroeg.
|
|