![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() 24u.be |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Wat betreft de deelnemerslijst; er is momenteel nog geen enkele officiële lijst beschikbaar. Om de hele simpele reden dat de inschrijvingen nog bezig zijn... Via www.24u.be zullen we jullie trachten, aan de hand van newsflashes en persberichten die ons worden toegezonden, op de hoogte te brengen van de lopende inschrijvingen. Ik doe hierbij dan ook alvast een oproep aan teams, teammedewerkers, piloten en andere om hun commentaren, persberichten enzovoorts door te zenden naar info@24u.be. Wij zullen zeker melding maken van al de bekomen gegevens (nadat we ze wel hebben nagecheckt). |
|
||||
|
||||
24u.be is door Circuit Zolder zonet in het bezit gesteld van een VOORLOPIGE deelnemerslijst voor de 24uren van ZOLDER.
Zodra we onze gegevens hebben gecontroleerd zal een aanvulling gebeuren op onze NIEUWSPAGINA'S Last edited by fordje; 06-08-2003 at 19:43. |
|
|||
|
|||
Vetters/ Daelemans zullen er waarschijlijk niet bij zijn. ( heeft ronald mij zondag gezegt).
De porsche van GLPK toch ook niet?, Bert ging meerijden met de viper. Kenis en severich zullen ook niet met de GTR rijden. (koplampen zijn kapot ![]() Alle dat is wat ik tot hier toe weet. |
|
||||
|
||||
Via de tam-tam heb ik vernomen dat inzet van Uscarworldracing (TC) beperkt zou blijven tot 1 wagen..........en wellicht helemaal geen. Men was ook bezig om te kijken of Wijnen (de een-armige bandiet
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Vierde piloot op de DAIKIN BMW is Stephanie Boden. Morgen zal ze voor het eerst rijden met de BMW.
Ze zal Alexandra Van de Velde, Kelly Jamers en Christian Van de Velde vervoegen.
|
||||
|
||||
Door een kleine technisch probleempje ( mijn webmaster zit nl aan de BBQ ...
![]() Om onze trouwe paddockers alvast een voorsmaakje te geven kan U vanaf NU de deelnemerslijst (zoals deze gekend is door Circuit ZOLDER ) HIER bekijken. Vanaf morgen kan U natuurlijk ook terecht op de website. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
2 de deelnemerslijst is al 4 uur aangepast 3 Alexandra Vandevelde staat nog niet op de deelnemerslijst (kan het team even bevestigen voordat ik haar er op plaats) 4 Er is een nieuw persbericht verschenen (enkel nog in het nederlands; vertalers?) 5 ik ga mij nog een pintje gaan nemen...
|
||||
|
||||
Quote:
Aangezien ik me momenteel een beetje bezig hou met de teamplanning zal ik het wel weten zeker.
|
||||
|
||||
USCARWORLDRACING dan toch met een Clio, hebben zeker naar vorig jaar gekeken toen een witte Clio geen onaardig resultaat neerzette. Het was zo'n Clio met van die rare stickers
![]() Voor de mensen van 24U.be.is het mogelijk om de teamnamen erbij te zetten. 10 * Trommelke en 35 * Excelsior komt wat verwarrend over......... Dat zie je overigens ook vaker in programmaboekjes, de argeloze toeschouwer snapt daar dus geen r*** van.
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Nope, het zijn de gebroeders Grouwels...rijden dit jaar met de BMW in de TC.
Van een van de sponsoren heb ik gisteren vernomen dat het ietwat aan het onweren is binnen dat team ![]()
|
||||
|
||||
Jef Van Samang en Kurt Raes hebben vandaag voor de eerste maal de MSE-BMW aan de tand gevoeld...
beide piloten zijn alvast onder de indruk...!! hopelijk de BMW ook...! ;-)) veel succes!!
|
|