![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik kom misschien (kan zijn dat ik eens met Johan meega naar de Condroz, heb wel eens zin om een rally mee te maken) eens langs om hallo te zeggen en eventueel mee te eten, maar karten doe ik niet.
Bevestiging volgt nog.
|
|||
|
|||
Gelieve ook een team te voorzien onder de naam Speedlovers.com
Zij die graag meerijden met ons laten hier maar iets weten of bellen even 0474/952386. Wat betreft het eten zal ik het even rondvragen. Ik ben lid ! Marchall, you are in ? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik ga in de dag naar de Condroz, en ik kan misschien net als Mario 's avonds langs, al dan niet voor de spaghetti, ik laat het ook nog definitief weten. Wat is de timing juist? Mijn excuses als dat al ergens stond ...
|
|
||||
|
||||
Neen, die timing is ook nogal rekbaar natuurlijk. Maar in elk geval beginnen we met de kwalifs om 16.00 uur, dus de start van de wedstrijd verwacht ik rond 16.30 uur, en de finish dus rond 19.30 uur. We gaan dus waarschijnlijk rond 20.00 uur aan tafel... Give or take a few minutes...
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Maakt me eerlijk gezegd geen bal uit, als ik maar kan rijden.......... Heffen we Team STOM reeds voor de start op, het team met de kortste historie ![]() Tibo, wat denkt u daarvan?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Normaal zou je een mailtje moeten ontvangen hebben met onze inschrijving van mij...
FF
|
||||
|
||||
Quote:
Hoe ziet de verdere indeling er dan uit?
|
||||
|
||||
Hello,
Ik wil ook wel meedoen!! Erg graag zelfs. Iemand nog een teammaat nodig? Of zetten we meteen een Dailysportscar-ploeg in?? Joost? Anderen? |
|
|||
|
|||
Voila, Speedlovers.com compleet.
Marchall Tibo Driesco ( Speesman misschien ) Voorstel : iedereen betaalt zijn deel daar ter plaatse en iedereen is lid naar ik vermoed. Wat betreft het eten geef ik eind deze week door Sennaken , OK ? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik pas in elk geval de inschrijvingstabel al aan. Speesman is echter wel ingeschreven onder "Calamitas racing"... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Dus Speedlovers.com heeft nog een plaats over................
Driesco, kun jij het bedrag overmaken? Mijn aandeel krijg je a.s weekend of tijdens de RPN.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Ja Marchall, geen probleem, maar wat betreft die 4de man gaan we nog even kijken hé. Toevallig geen snelle bekende namen meer in nederland ? Anders hoor ik wel nog eens rond want blijkbaar zijn de snelle jongens allemaal al in teams geplaatst.
Cor Euser genen tijd, of Bleekemolen ? |
|
||||
|
||||
Mooi zo! Ik kijk er al naar uit!
Driesco, als ge graag hebt dat ik het bedrag op uw rekening stort?
|
|