![]() |
|
|
||||
|
||||
Proficiat hé gasten
![]()
|
||||
|
||||
proficiat aan de organisatie
![]() |
|
|||
|
|||
Knap gedaan, was best te pruimen, proficiat aan de ganse organisatie !
En inderdaad, Speedlovers.com zal volgend jaar zwaar moeten uitpakken om de heren van Misteryracing naar de 2 de plaats te verdrijven. ![]() Voor de rest hadden wij een prima team waar de sfeer op de eerste plaats stond en waar iedereen zich weer eens flink kunnen uitleven heeft. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Hierbij wil ik DePaddock En Extreme kart ook nog even hartelijk bedanken voor het goed doorstaan van de middag/avond, ik heb onwijs genoten de 2,5 uur durende reis is het zeker waard geweest, volgend jaar ben ik zeker weer van de partij!
het enige min puntje aan mijn kant is dat de karts heel erg verschillend afgesteld zijn, helaas hadden wij niet zo'n beste kart daardoor hadden wij een moeilijke race met z'n allen, maar goed that's racing zeggen ze altijd dus volgend jaar betere kansen! Bedankt DePaddock! ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
't Is al gezegd, maar ook van mijn kant nog eens:
Dikke proficiat aan de organisatie! De schitterende opkomst en knappe omkadering waren van dien aard dat ikzelf en mijn team er voor 100% in opgingen. Zelfs al ging het niet om een "gouw koei"... ![]() Bovendien kon ik alleen maar heeeel erg happy zijn met het resultaat: als iemand me voor de wedstrijd had verteld dat we voor het podium gingen, had ik die 100% zot verklaard. Onze derde plaats was dan ook een ongelooflijke collectieve prestatie: uiteraard van Nikki, die in onnavolgbare stijl een gat van meer dan een ronde wist te trekken, maar ook van alle andere folks. Niet in het minst van Monique, die totaal onvoorzien op het einde nog terug de baan op moest. Geen foutjes en nog net 4s overschot... Proficiat! ![]() Zodus, leuk om iedereen eens in het echt te zien. En absoluut voor herhaling!! Boek al maar een datum, beste admins... @Anneke: foeifoei! ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() FF
|
||||
|
||||
Zeg fordje,
Na uw stint waren we nog altijd tweede! En na de mijne ook... ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Merci ![]() |
|
||||
|
||||
Bon, Huudo is net terug van de Condroz en vindt nu pas de tijd om zijn eerste indrukken neer te tikken.
Zaterdag was busy, busy, busy. Eerst om 06.30 naar de Condroz, rennerskwartier gedaan, foto's getrokken van Loix' blauwe 206 - volgen later nog - en kp 2 en 3 meegepikt. Dan terug richting Sint-Truiden om de modellen op te pikken, mijnen Tiger! mee te nemen en naar Aarschot te vertrekken. Was best wel een beetje spannend, want het was mijn eerste Paddock event. Ginds toegekomen, werd ik warm ontvangen door de admins - de'r zitten enkele gelijkgestemde zielen tussen ![]() ![]() Mission accomplished heet zoiets ![]() De spaghetti was prima, net zoals de cola overigens ![]() Ik heb een heeel toffe namiddag en avond beleefd. Dank je wel aan 'iedereen' en zeker tot de volgende want Huudo is blij en fier lid te zijn van De Paddock! ps. Bedankt aan iedereen voor de leuke reakties op de modellen die ik meehad. De collectie van Sennake is er overigens eentje om 'U' tegen te zeggen. pps. bedankt om tot hier doorgelezen te hebben ![]() Last edited by Guido; 16-11-2003 at 22:22. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() 'k Zou toch eens gaan horen voor sponsoring daar Dan kunt ge zo op uw kart "vroemmmmmm" laten plakken dan hebt ge ook die "mmm" van "mmm Mora" |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |