![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() De streek zegt mij ook iets ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
...en BODI. Leo werkt nou samen met de maker van de elektronica welke ik je ooit eens doorgegeven heb.
|
|
||||
|
||||
bart en co,
Nogmaals bedankt voor het advies. Ik heb toen een uitvoerig telefonisch contact gehad met het doorgegeven contact. Uiteindelijk ben ik toch bij Kempower terechtgekomen. De wagen wordt daar op dit ogenblik onder handen genomen. De volgende argumenten hebben voor mij de doorslag gegeven: - door de technische keuring geraken. - volledige werking en zelfde functionaliteit van de electronica die nu reeds aanwezig is (sturing servo, airco, tacho, enz ... ) - de garantie - uiteindelijk na enkele maanden op de wachtlijst gestaan te hebben, was het dan toch de beurt aan mijn wagen. - er wordt een MOTEC M400 geplaatst waar kempower meer ervaring mee heeft. minpunt, uiteraard de prijs. Amaai mijn arm spaarboekje ![]() Zit vol ongeduld op mijn speelgoed te wachten... Cheers, BODI.
|
|||
|
|||
Bodi, is je 306 al terug van Kempower? Zo ja wat zijn je bevindingen??
|
|
||||
|
||||
To Pug or not to Pug
Pieter,
Nog geen bevindingen wegens Pug nog niet terug... 't wordt bijzonder krap voor de 6de februari. ![]() Ik had toch wel graag een dagje gehad om mijn camera ook nog deftig te monteren. ![]() Vandaag een lichte ongerustheid over de stand van zaken maar tegen morgen evolueert dit toch wel naar een lichte paniek, vrees ik. ![]() Fingers crossed ![]()
|
||||
|
||||
Bodi,
En tevreden van de Motec?
|
||||
|
||||
Je gaat het niet geloven maar de wagen is nog steeds niet in orde. Later volgt eventueel het volledige verhaal wel (en wat een verhaal), afhankelijk van het feit of de tuner de zaak nog rechtgezet krijgt of niet.
Op deze moment zware motorproblemen en dus geen blaze yellow peugeot op Zolder. De motec M400 op zichzelf zal wel goed zijn maar ik heb nog te weinig kunnen rijden om definitief een oordeel te vellen. ![]()
|
||||
|
||||
Ik ben benieuwd... toch maar even wachten voor ik ook op Motec overstap precies.
![]()
|
||||
|
||||
En ondertss al wat vooruitgang geboekt?
|
||||
|
||||
Als ik dit allemaal lees verwonderd het mij helemaal niks dat jouw moter nog niet inorde was.....ik werp zeker geen steen naar die tuner,maar,overal ben je gewoon een nummer,wie meer geld spendeerd word vlugger en beter bediend is mijn ervaring en conclusie.En op een enkele uitzondering na word de datum die afgesproken is nooit gehaald,vraag me niet hoe dat komt,maar blijkbaar is dit schering en inslag in het wereldje....
Greetz,Speedy. |
|
||||
|
||||
Omwille van een mogelijke rechtzaak van mij tegen de tuner, kan en wil ik hierover niet teveel uitwijden (ik probeer de zaak nog in den minne te regelen, want iedereen verdient een tweede kans) behalve dit:
* blijf voorlopig nog even weg van de nieuwe Motec M400 en M600 tot een mogelijk software probleem is uitgeklaard. * tijdsschema's worden inderdaad - volgens mijn ondervindingen - niet altijd nageleefd * er wordt teveel gegoocheld met winst PKs Als de zaak niet in orde komt, kan men erop rekenen dat een droog en bewijsbaar relaas van de feiten op dit forum terecht komt.
|
|||
|
|||
Beste Bodi,
Ik ben voor het derde jaar aan de sukkel met een tuner! Een ezel schopt geen 2 x tegen dezelfde steen zegt men en toch overkomt het me weer door mooie woorden en beloftes! Mijn nieuwe motor moest af zijn in.....Maart (voor 1 ste race Ztc) We zijn binnenkort Juni en motor ligt nog in onderdelen, ik begin er (groen) met te lachen en denk eraan volgend jaar te stoppen met racen, 'k ben het beu, inplaats van ontspanning en plezier brengt het mij veel stress teweeg. Ook is m'n 3de raceseizoen ondertussen naar de knoppen. (reeds 2 x uitval wegens teveel lawaai, defecten aan (oude) motor enz....) Ik heb serieuze bedenkingen dat meer dan 80% van alle tuners zweven tussen onkunde en of uit zijn op gemakkelijk geldgewin op onze rug! Er zijn uitzonderingen, zo ben ik zeer tevreden met onze revisie van 2 versnellingsbakken Sadev bij R tec - Charleroi, echt vakkundig gedaan en zoals nieuw in gebruik, voila sé, als 't goed is mag men het ook zeggen. In elk geval veel succes en heb geduld......vééééééééél geduld ![]() Luc GM RACING PS: als motor niet klaar is voor race 3 (11 juli) noem ik naam en streek van tuner ......want dat hebben ze niet graag,hé.....kritiek in ons wereldje ![]() |
|
||||
|
||||
Misschien is mijn opmerking helemaal ondenkbaar voor motortuning maar is het niet mogelijk om een contract op te maken met een clausule voor wanneer de motor af moet zijn? Met eventuele boete voor de tuner als hij te laat is.
Het zal dan misschien wel wat meer kosten dan nu het geval is, maar je bent wel zekerder van het resultaat. Enkel met zwart geld kom je misschien in de problemen... FF
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Het is niet de map (volgens de tuner) .
http://users.skynet.be/g.bo/gti6_pics.htm Last edited by BODI; 10-06-2004 at 14:00. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|