![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Ikzelf denk ook dat we hierover op een of ander forum al gediscussieerd hebben. De eerste wagens die me te binnen schieten zijn een Ensign met de radiatoren niet in de zijpontons, maar vooraan en onder elkaar op de monocoque. Ook de nog door Chapman ontworpen Lotus voor 1983 (eerste Lotus met turbo) en de Ferrari's van 1973 en 1981. Voor mij allemaal oerlelijke dingen. Er zijn er nog, maar momenteel geen tijd om me erin te verdiepen. in het weekend misschien. Toemme, een rood kruisje. 't Was nochtans een goede foto ![]() *mod* => 2x http komt zelden voor ![]()
![]() Last edited by Oneliner; 26-11-2003 at 13:35. |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
Die X-wings zijn inderdaag maar mottige dingen, en die vleugel voorop de neus van de Arrows in Monaco was nog erger.
Die Lotus vind ik daarentegen een zeer mooie wagen, maar de Lotus van daarvoor (waarschijnlijk '66 of '67, nog zonder vleugeltjes) blijft voor mij toch de schoonste F1 uit dat tijdperk ... (daar misschien iemand schoon fotokes van?)
|
||||
|
||||
Deze past hier toch wel echt in hoor
![]() ![]()
|
||||
|
||||
toen ik die daarnet zag was ik ook van plan hem hier te posten, maar ge waart me te snel af
![]()
|
|