![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Het punt wat ik wou aanhalen is dat als je dat infield gedeelte wilt zien of foto's ervan nemen je een perskaart nodig hebt en dat ik dat eigenlijk een beetje jammer vind. Het was helemaal niet de bedoeling de organisatie hiermee af te breken , totaal niet zelfs. Vind dit een zeer mooi initiatief zelfs en hoop dat ze dit ook de volgende jaren blijven organiseren ! |
|
||||
|
||||
Aha, nu heb ik gezien dat de auto van Filip Dierkx ook de spektakel-auto van de VAS-rallycross is. Ik hoop dat we die in 2004 ook weer aan het werk mogen zien op een rallycross-circuit.
|
|
|||
|
|||
AMaai mannen , bedankt, knappe foto's daar drinken we de volgende keer enen op !
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Als ik dat zeg, bedoel ik daarmee, dat ik opnieuw, net zoals bij iedere race, het circuit zal afwandelen op de voor de toeschouwers voorziene paden en zones en daar zal trachten een plaatsje te vinden waar het goed is om met mijn 300mm foto's te nemen. Ik heb geen perskaart en ben NIET jaloers op mensen die er wel een hebben. Ik kan er als amateur alleen maar voor zorgen dat ik in de fotografie dusdanig kan groeien dat er misschien, en ik zeg wel een dikke misschien, ooit een dag zal komen dat ik een perskaart 'verdiend' heb. Ik snap wel dat je boos bent over het eerdere niet door mij geposte bericht, maar ik vind het niet netjes ook boos op mij te worden door een veronderstelling. ![]() Ik behoor waarschijnlijk tot de kleine schare, voorzichtige en gedisciplineerde fans die nog weten wat respect hebben betekent voor het harde werk dat er in dit soort initiatieven gestopt wordt. ![]() Zand erover? |
|
|||
|
|||
éne kilo, of nen camion ???
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
En ik weet waar ik die 0,33 sec veloren ben . Door de Peugeot 206 van Bruynoghe door de laten op het rechtstuk na de kanaalbocht. Ik zag hem komen en loste bewust gas, maar het duurde veel te lang eer hij langszij kwam, waardoor ik ook nog eens helemaal verkeerd de chicane in ging. vandaar bey bey 2de plaats. Maar ik klaag niet hoor. Ik heb me weer goed geamuseerd en het was spannend. Heeft er toevallig ook iemand foto's van mij ??? Peugeot 106 nr 50 ? En inderdaad deze rallysprints zijn heel plezant om te rijden, en ideaal om mee te debuteren in de autosport... Dus nie twijfelen mannen en vrouwen... |
|
||||
|
||||
Over welk budget spreekt ge dan ongeveer voor bv de wintercup met een 106 ke? Das dan een 1600 gtike met 120 pk zeker?
als ik nu wil deelnemen in klasse 1A met een polo 1300 gt (motor die zo in de polo heeft gezeten maar waar origineel een 1100 inlag) wordt ik dan toegelaten of moet het echt de originele motor zijn? Met hoeveel pk's zitten de mannen in 1A ongeveer? FF
|
||||
|
||||
Tussen de 4 à 500 Euro moet ge toch tellen. En van die technische reglementen ben ik niet zo op de hoogte, maar in de divisie 1 moeten de wagens toch nogal standaard zijn denk ik..
|
|
||||
|
||||
Mja wat wordt er bedoelt met standaard, zoals de auto gekocht is of zoals er een auto uitgebracht is...
Ik denk wel dat je hem dan moet laten herkeuren met een nieuwe motor...
|
|