![]() |
|
|
|||
|
|||
ah ja???
|
|
||||
|
||||
ja blijkbaar eh
![]() |
|
||||
|
||||
Ah ja ???, ja blijkbaar eh
|
||||
|
||||
![]() ![]() Maar op die foto op de site had Jan Heylen ook wel wat minder mogen aanhebben ![]() ![]()
|
|||
|
|||
Hoi allemaal,
Editie 2003 Race & Rally was de eerste keer, dus dat is altijd een beetje moeilijk inschatten voor de organisator en voor publiek. Het verhaal van "surseance van betaling" is al afgehandeld, dat had niets te maken met geldproblemen van de organisator, maar met de mede-organisator. De show gaat dus gewoon door in 2004 en de hal zal deze keer goed gevuld zijn, omdat er meer aanvraag is dan plaats. Kom dus allen naar Maastricht.
|
||||
|
||||
Ik vond vorig jaar Race Rally in het begin ook wat tegen vallen maar eens ik in de live action arena was. Daar zie je eens de auto's toeren doen die ze op het circuit niet doen
![]() |
|
||||
|
||||
Jean Paul Klinkers zit er nu ook in de organisatie geloof ik .
Dan zal het wel ok zijn !!! |
|
|||
|
|||
Quote:
alvast bedankt |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
In tegenstelling tot vorig jaar is de mediacampagne nihil te noemen. Vorig jaar was er met enige regelmaat een commercial te zien op provinciale en nationale TV. Dit jaar helemaal niets...........
Nu maar hopen dat ze voor het klootjesvolk dezelfde truuk kunnen uithalen met Verstappen. Toch wel lachen achteraf gezien, een paar duizend man die staan te luisteren naar een "on stage interview met Stoddart en Verstappen" en denken dat Minardi in 2003 een grote stap vooruit zou maken ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Vandaag dus geweest, op bepaalde punten stukken beter als vorig jaar. Op andere punten net zo slecht als vorig jaar
![]() ![]() De kwaliteit van de standhouders was een heel stuk beter als vorig jaar. Meer deelnemers en ook meer diversiteit. Er waren heel wat racewagens te zien uit de verschillende autosport disciplines. Ook heel wat belgische wagens waren er te zien..........echter de "Belcar show" viel wat tegen. 2 wagens van RTM en de BMW E36 van G&A ( die ook de twee zwarte BMW's bij zich hadden). Daarnaast stond de RS van System Force (gast 24U Zolder), een Marcos van Eurotech (op de stand van de Dutch Supercar challenge) en een PSI Porsche op de stand van race-rally.be (waar ik nog een verdwaalde paddocker tegenkwam ![]() Voor mij geen gemis, maar voor veel bezoekers wel een gemis..........de F1-grid zoals ze die vorig jaar hadden. Nu stonden de 5 F1-wagens er ietwat verloren bij in een hoek van de beurs. Ook weinig DTM dit jaar. De live show was weer leuk om te zien, maar op het gebied van organisatie en veiligheid net zo slecht als vorig jaar. De deelnemers hadden de shows van vrijdag en zaterdag er al op zitten, maar van enige regie in de demo's was bij de meeste deelnemers niets terug te zien. Een 360 Modena (Michel Oprey) die weer gaat spelen met het decor en een aantal net-niet ongelukken komen niet professioneel over. De veiligheid voor het publiek was wederom bedroevend slecht te noemen. De toppers in deze show waren de jongens van het short-oval racen, de MX-freestylers en stuntshow van Terry Grant . Of het doorgaat in 2005? Geen idee, de bezoekersaantallen van vrijdag en zaterdag waren fors lager als in 2003. De teller stond na twee dagen pas 7.000, of de ontbrekende 18.000 op zondag komen lijkt me sterk...............toen ik omstreeks 13.00 wegreed was het qua toestromend verkeer niet druk te noemen.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 18-01-2004 at 17:00. |
|
||||
|
||||
Ik ben gisteren ook geweest,
het was voor mij de eerste keer daar in Maastricht, en vond het wel de moeite! het was zoals Marchal zij wel helemaal niet druk, maar ja dat is handig om fotokes te nemen hé! De stand v Circuit Zolder, vond ik maar droeving! Een mini vd challance, de crosser v Everts en een wagen v KTR. En het toppunt van al vond ik: dat de wagen v KTR werd gebruikt als foto-shoot voor al de kinderen die het wouden... (ze zaten één voor één in de monocoque achter het stureke!) Op die manier lieten ze geen professionele indruk achter vh kamioenschap! En ik vond ook dat ze er beter ook een GTA Belcar hadden geplaatst op de Zolder stand! De MECC waar de show plaatsvond, vond ik wel op-en-top! Als je dit gaat vergelijken met de show in Luik of hasselt, dan is vooral Hasselt onvergelijkbaar!!! De "live arena" vond ikzelf écht wel goed! bovendien is dit volgens mij uniek z'n live arena op een racing show! CONCLUSIE: ik vond het de moeite en ga normaal volgend jaar terug |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Toppunt op stand Zolder: Folderkes over de TC ![]() En verder voor marshal: onze CAMSO V8 is toch indrukwekkender dan dat standje van Venray van jullie. ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Volgende racing show: dit weekend in luik.
|
|