![]() |
|
|
|||
|
|||
De Franse versie geeft meer tussentijden.
Quote:
1 McRae 2 De Villiers 56’’ 3 Vatanen 3’12’’ 4 De Mévius 4’23’’ 5 Servia 4’34’’ 6 Masuoka 6’11’’ 7 Peterhansel 7’19’’ 8 Kleinschmidt 7’26’’ 9 Al Attiyan 8’07’’ 10 Mayer 9’39’’ 11 Saby 9'49" 12 Schlesser 9'54" 13 Alphand 12'05" |
|
|||
|
|||
Laat starten is vandaag geen nadeel blijkbaar. De Nissans gaan voluit voor een extra ritzege.
|
|
|||
|
|||
Okay, CP1 geeft eindelijke tussentijden.
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Duimen maar, want vorige week was de Mevius ook goed bezig voor zijn podiumplaats en had hij tegenslag met de mechaniek. Ik ben benieuwd wat Loomans - Lauwers in deze rit gaan doen. Ik verwacht van die mannen precies ook wel iets. Gisteranvond op pitstop vond ik de onboard-beelden bij Loomans-Lauwers wel goed. De co-piloot, Marc Lauwers uit Arendonk, was zeer relaxed de nota's aan het voorlezen. |
|
|||
|
|||
Wow, McRae gaat er echt wel voor: 13de vertrokken, 7de bij CP1 en 5de voorbij CP2.
Quote:
Last edited by gwyllion; 14-01-2004 at 16:20. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Bij de motards heeft Frétigné een extra ritzege op zak met zijn tweewielaangedreven Yamaha. Mooie prestatie.
Meer vermogen voor die Yamaha en volgend jaar kunnen ze het KTM eens moeilijk maken. Voor het overwinning zal het tussen Roma en Sainct gaan. Last edited by gwyllion; 14-01-2004 at 16:51. |
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
Last edited by gwyllion; 14-01-2004 at 18:46. |
|
|||
|
|||
Zoals uit de tussentijden al bleek is McRae gewonnen. Proficiat.
Quote:
Last edited by gwyllion; 14-01-2004 at 19:01. |
|
|||
|
|||
En de volledige uitslag.
Quote:
Last edited by gwyllion; 14-01-2004 at 19:08. |
|
|||
|
|||
Loomans eindigt vandaag 35ste en behoudt zijn 14de plaats algemeen, maar de kerel op de 15de plaats komt wel dichter.
|
|
||||
|
||||
Iemand gezien hoe die Rus in zijne camion ff afsneed en dan knal voor Loomans dwars op de piste kwam????? Het scheelde ni veel of we zagen ne Bowler total loss zenne!
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
volgens mij hebben ze aan de hand van de reserve motor de schade aan de motor van één van de bmw's herstelt, maar dus niet een nieuwe motor gestoken! Dit is gebeurt tijdens de twee verbindings etappes en de rustdag, rond die periode bedoel ik!
Daarna waren de twee bmw's praktisch gloednieuw,in de mate van het mogelijke toch! Ik heb dat ergens in het nederlands gelezen, waarschijnlijk op autosport.be of pitstop.tv
|
|