![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
even ter verduidelijking van mijn post het is wel degelijk de TC klasse de BELCAR en niet de Touring Cup.
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Elk merk had zo blijkbaar zijn trucjes om zich te onderscheiden van de andere. Er werd toen echt ver gegaan in het uitspitten van het reglement om toch maar iets sneller te zijn. De constructeurs gooiden er geld tegenaan dat het niet meer mooi was: budgetten van 200 miljoen per jaar voor twee auto's enzo
![]() |
|
|||
|
|||
Volvo betaalde 15 mio euro voor de bouw en onderhoud van de 3 Volvo's 1997 aan TWR.
7 jaar later kunnen we ze voor iets minder kopen van piloot en zakenman Petterson. Deze rijke zakenman heeft een hart voor beginnende teams, daarom dat hij ons zo wil helpen. Geloof me, als zo iemand zijn schouders onder iets zet sla je in één klap 5 jaar leerschool over. Toen we daar zaten nam hij gewoon zijn gsm en belde de directeur van Dunlop op. Geef die mannen hier eens 25 sets dezelfde banden als deze die wij gebruiken in de BTCC. 60 seconden heeft dat gesprek geduurd, en de kous was af. Hoe lang zou driesken daar over doen om zoiets gedaan te krijgen ? Een jaarken of 10 ? |
|
||||
|
||||
Driesco,
Mocht je geen spare parts meer kunen krijgen, gewoon ff Jos Verstappen bellen. Die heeft naar het schijnt nog goede contacten met Tom Walkinshaw ![]() Nu serieus, dit is project waarbij je gaat voor de "Dood of de Gladiolen" zoals die wielrenners dat weleens zeggen. Als ik zie wat je op een paar jaar hebt bereikt binnen de autosport dan zullen dat wel de gladiolen worden ![]() 2004 zal een jaar worden met vallen en opstaan, je kiest niet de makkelijkste weg.....zoiets kan ik wel waarderen ![]() ![]() edit: "dood of de gladiolen" bij wielrenners betekend dat verliezen of winnen. De gladiolen staan voor winst ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 26-01-2004 at 22:39. |
|
||||
|
||||
KNAPPE wagen!!!! Weet je al iets over hoe de kleuren gaan zijn? Zefkde of andere? Of moete we afwachte op het resultaat.
Veel suc6 Dries |
|
|||
|
|||
Beste Marchall,
We kennen elkaar nu al een tijdje en eigenlijk wil ik jullie even dit zeggen. BRI is een klein team, allemaal vrienden onder elkaar met het hart op de juiste plaats wat betreft autosport. 3 jaar geleden, toen het hier allemaal begon hadden we veel vrienden, supporters, sympathisanten. We hebben gedurende die 3 jaar heel veel berichten de wereld ingestuurd, de ene al zinvoller dan de andere. Eén ding wat men ons niet kan verwijten is dat we niet alle registers opengetrokken hebben om onzelf kenbaar te maken ( tot vervelens toe soms i know ![]() Eind november kwam reeds het verhaal van de Volvo, toen hadden we niks, geen wagen, geen centen, geen piloten, geen deftige structuur. Vandaag hebben we alles, dit alles ten koste van dag en nacht werken om alles rond te krijgen. Een vrouw die zaagt, een baby die ik amper gezien heb en een baas die maar al te graag zou hebben dat ik bij Volvo ging werken. Om jullie maar even aan te geven dat wij niet alles cado krijgen, dat we er KEIHARD voor gewerkt hebben en dat je geen ..... euro's krijgt omdat je jan, piet of Rydy heet. Kijk maar even onder mezzanine en catering. 6 dagen werk zitten erin om alle menu's klaar te stomen en aan onze partners aan te bieden. Is dat autosport, JA, zo geraak je aan centen en niet anders. Parabel 7 hoodstuk Leanordo |
|
||||
|
||||
Het minste wat je ervan kan zeggen is dat het een gewaagd project is .... Veel succes toegewenst aan het hele team ....
Wees echter niet te overmoedig zodat je na de eerste race al met een geplooide auto zit .... Laat 2004 een leerjaar op hoog niveau zijn voor BRI. Dan stapje per stapje doorbouwen naar de top ..... Knap werk tot hiertoe ....
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
eerst en vooral, en de mensen die mij ondertussen een beetje kennen, weten dat, vermeld ik even dat ik geen Belcar of TC kenner ben. Dus ik heb geen flauw idee, wie er in België waar rijdt, met welke auto enz. Dus nog groter dan ne leek kwa.
![]() Maar van wat ik hier zo heb kunnen volgen op De Paddock het laatste jaar, moet ik toch zeggen dat dit een schoolvoorbeeld is van hoe het moet en Driesco geeft dat zeer terecht aan. Velen outsiders denken dat het allemaal zo maar gaat, maar niets is minder waar natuurlijk. En als er dan de eerste resultaten zijn steekt jaloezie en afgunst de kop op. 'k zie veel analogie met mijn eigen werksituatie. ![]() Niets van aantrekken, hoofd tussen de schouders intrekken, streng kijken en gewoon verder doen. Jullie zijn goed bezig, zeker weten, en binnen enkele jaren zullen de meeste dan wel schoorvoetend terug komen. Succes, geld en vetrouwen krijg je niet, dat verdien je. En geluk heb je niet, dat forceer je. Succes mannen, ik zal jullie eens in't oog komen houden op Zolder ![]() ![]() ps. Deze foto moet ik tonen. Het doet me denken aan "I'll be Back!!" ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Is dat daar roest dat ik zie...
|
|