![]() |
|
|
||||
|
||||
Tijdens de pressconference en Belcar test day's wandel je gewoon de pits binnen en buiten!
Net als bij een gewone donderdag training. Alé, zo was het vorig jaar althans... |
|
||||
|
||||
Das dan goed, kan ik weer mooie plaatjes schieten Greetzz.. Corvetteboy Last edited by Brecht; 21-02-2004 at 13:50. |
|
||||
|
||||
Ik zou graag weten welke teams aanwezig zijn komende donderdag ... dan kan het zijn dat ik ook nog eens afzak naar Zolder ...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Als er evenveel teams aanwezig gaan zijn, kan ik ook wel eens afkomen. Ik zou ook eens graag die nieuwe viper van US Carworld in't echt zien(en horen ![]() |
|
||||
|
||||
Verder nog een vraagje wat goed in dit onderwerp past.
Aan ALLE Belcar teams: gelieve jullie press-releases ook door te mailen naar mark_kessen@hotmail.com. het hoe en waarom zal later wel duidelijk worden, maar ik hoop dat we op jullie vertrouwen kunnen rekenen. |
|
|||
|
|||
Hopen dat er donder dag schoon "blikke dooskes" rijden op 't circuit. Maar wordt er deze donderdag wel getest want ze waren van plan om het zelfde systeem als in januari in te voegen.
|
|
|||
|
|||
en dat systeem is ... ???
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Wat is het verband tussen minder marshalls en meer wagens, volg even niet
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Rrubinio zal hier ongetwijfeld duidelijkheid kunnen scheppen... ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
er misschien ook al eens aan gedacht dat er dan mss minder marshals kunnen komen
![]() |
|
||||
|
||||
wie gaat donderdag naar Zolder? Ik ben er normaal gezien tussen 11u en 15u. , als testen zijn.
|
|
|||
|
|||
Ikke ook hé Mark. Zouden we langst het circuit of de cameratorens kunnen geraken voor wat mooi fotokes?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Greetzz.. Corvetteboy |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|