![]() |
|
|
||||
|
||||
Presentatie Renault ontaardt in chaos
De presentatie van de nieuwe Renault R24 is vandaag uitgedraaid op een chaos. Op het Italiaanse eiland Sicilië legden Fernando Alonso en Jarno Trulli in het centrum van Palermo een aantal demonstratierondjes af. Dat verliep niet volgens verwachting. De problemen onstonden toen Fernando Alonso ten overstaan van een uitzinnige meute Italiaanse racefans de motor van zijn Renault liet afslaan en deze niet meer aan de praat kreeg. Dat meldde RaceReport-hoofdredacteur Rick Winkelman zojuist vanaf Sicilië. De aanwezige politie, die de handen toch al vol had aan de enthousiaste menigte, slaagde er niet in de mensenmassa achter de veiligheidshekken te houden. Honderden Italianen bestormden de auto van Alonso, die zich ternauwernood uit de voeten wist te maken. Ook Jarno Trulli moest een veilig heenkomen zoeken om niet onder de voet te worden gelopen door de fans. In de daaropvolgende chaos wisten toeschouwers de achtervleugel van de hagelnieuwe auto te rukken. Ook sneuvelde een van de sidepods toen een wanhopige agent tevergeefs probeerde de mensen bij de peperdure bolide vandaan te houden. Uiteindelijk wisten de agenten met behulp van Renault-teamleden de menigte tot bedaren te brengen. Renault rept in zijn persverklaring met geen woord over het voorval. Bron:RaceReport
|
||||
|
||||
achtervleugel morgen te koop op eBaY !
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
ik denk toch ook dat het donkerblauw is ze. al maakt dat weinig uit op het asfalt natuurlijk
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() ![]() C U |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Alle gekheid op een stokje, het is wel degelijk donkerblauw (wel van belang als je het model gaat bouwen eh Huudo ![]() |
|
||||
|
||||
de R24 ziet er goed uit ... en of dat het nu zwart of Donkerblauw is ...
|
||||
|
||||
ik dacht da Telfonica de Renault ging sponsoren, zie ik toch nerges staan precies ...
|
||||
|
||||
Filmpjes! van de "chaos", die mietjes rennen gewoon weg
![]() ![]() http://www.autosport.nl/2004/films/renaultf1_a.mpg http://www.autosport.nl/2004/films/chaos1.mpg http://www.autosport.nl/2004/films/chaos2.mpg
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Die filmpjes kan ik niet afspelen. Mediaplayer geeft een foutmelding.
Maar op F1-live staan wel foto's. ![]() ![]() ![]() (nog meer foto's op F1-live.com dus) Maar voor alle duidelijkheid, dat is volgens mij niet de nieuwe R24 maar de R23 van vorig jaar, in de kleuren van 2004 weliswaar. Dat lijkt me op die foto's wel hééél duidelijk. |
|
||||
|
||||
cheq the rearwing! dies dus oud!!! en de side pots... ze hebben dus een "ouwe" wagen gestript.....
hahahahaa (kzou ook graag zo'n vleugel aan mn muur zien hangen, daar gaat het niet om... ![]()
|
||||
|
||||
Bwa het is niet dezelfde als op de presentatie ..... Maar toch is het een nieuwe (reclame van I-mode
![]() De filmpjes zijn overigens perfect te bekijken met Apple Quicktime
|
|