![]() |
|
|
|||
|
|||
Trouwens al opgemerkt dat Mattias Ekström meedoet? Ja, die rijdt normaal in de DTM, maar hij wil dit weekend de rally van Zweden in Groep N werken. Hij is blijkbaar goed bezig want hij zit voorlopig 10 seconden achter de eerste Groep N wagen.
|
|
||||
|
||||
Het chat-kanaal werkt bij mij anders perfect hoor
![]() |
|
||||
|
||||
Ja, gewoon lang genoeg wachten
![]() |
|
||||
|
||||
Sorry mannen, ik geraak der echt ni in, ook ni na 15' wachten
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Jawadde , Loix zijn tijden vallen me toch wel heel hard tegen momenteel ...
|
|
||||
|
||||
heeft Panizzi opgegeven? der staat nog steeds geen tijd bij zijn laatste split.
|
||||
|
||||
Peugeot had besloten om de 307 maar met 4 versnellingen uit te rusten voor deze rally, ondanks het redelijke hoge 'high-speed' gehalte. Misschien de verkeerde keuze voor Freddy?
Ze kunnen de overwinning wel vergeten, en dit al na 4 stages... Zie Marcus niet meer terug komen. Martin, Loix en Solberg lijken me het te gaan uitvechten. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ziezo, op het einde van de eerste dag, toch nog even de tussenstand meegeven voor de volledigheid.
1. M MÄRTIN 1:11:25.9 2. S LOEB +23.3 3. P SOLBERG +26.9 4. C SAINZ +44.1 5. J TUOHINO +55.4 6. M GRÖNHOLM +58.7 7. M HIRVONEN +1:16.2 8. F DUVAL +1:27.6 9. D CARLSSON +1:38.1 10. F LOIX +1:41.3 Aantal Scratches: Martin 2, Gronholm 1, Sainz 1, Loeb 1 Martin en Loeb, de young guns dus, staan bovenaan de tabellen. Solberg blijkt goed mee te kunnen en Saniz moet precies de rol al een beetje lossen. Gronholm is wat teruggezakt nadat een losse schroef van het servo reservoir ervoor gezorgd had dat ie zonder Servostuur de laatste 20 km moest afleggen. Freddy mist vertrouwen in de wagen en zoekt nog naar de juiste settings, maar kon wel verbeteren, naarmate de dag vorderde. Duval staat ook redelijk solide op een 8ste plaats en rijdt voor de eerste keer met Prévot in Zweden, dus er is nog wat werk aan de nota's. Wat in ieder geval opviel, is dat de sneeuw is beginnen smelten ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|