![]() |
|
|
||||
|
||||
Hopelijk passeren ze eerst via mij
![]() |
|
||||
|
||||
wanneer mogen we de eerste foto's verwagten ???
binnenkort geeft niet echt veel info ![]()
|
|||
|
|||
Wij zijn hier live in het atelier, body is klaar, ik probeer ze vanacht nog online te zetten, anders zal het voor morgen zijn.
Technisch dossier is klaar, alle stukken zijn binnen, onze mannen zijn nu nieuwe benzinetoevoer aan het steken. Voor de rest ziet alles er goed uit dat we 11 maart de eerste meters kunnen maken. Zij uit de buurt van Lint, ge moet maar eens komen hé, we zijn hier zeker tot 01.00. Ik ga hier wel inkom beginnen vragen voor al de kijkers ![]() |
|
||||
|
||||
tot stukken in de nacht sleutellen. ik hoop dat ge er goed tegenkunt want het gaat nog veel gebeuren vooralleer dat de auto up and runnig is... ik denk dat da normaal is bij de meeste nieuwe wagens
|
||||
|
||||
hoeveel weegt de volvo op het moment???
|
|||
|
|||
860 kg
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() Nieuwe wagens, jaja, we hebben model 2004 ![]() |
|
||||
|
||||
860 kg is da het minimum gewicht van u klasse
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
het hele chassis is blauw gespoten, hoe gaat ge dan die witte streppen er op doen??? plakken ???
|
|||
|
|||
Chris is niet voor niks één van de beste carrossiers in België hé, spuiten natuurlijk.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik heb zelfs al een blauwe Porsche zien bestickeren en omtoveren tot een rood-wit-zwarte livery waar geen spatje blauw meer aan te zien was ![]() Maar ik denk dat onze Stickerman hier meer over kan vertellen ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
|