![]() |
|
|
||||
|
||||
ik heb die getekend en kan daar dus mee racen als ik gewoon speel maar als ik online ga dan krijg ik een andere porsche god weet waarom
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
tja.. eer dat ik al deze wagens af heb.. misschien kuismanen... hoewel die enorm moeilijk is en al gemaakt word in de WGTS-mod... Misschien wel Russel Racing
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
ik ken er enkelen die ge met wagen heel blij zult maken ;-)
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
met daarvoor mijn grote dank
![]() |
|
||||
|
||||
Ge kunt mss ook de gele castrol livery maken van enkele jaren terug ?
|
|
||||
|
||||
indien ik daar foto's van heb zal ik dat zeker overwegen...
(maar je kan dat ook hier thuis vragen davy??) |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Maar aan die tijd te zien was Davy zijn werk rap af in de klas om eventjes DePaddock na te kijken ![]() maja e klein beke ![]() ![]() (updated voor wat ruzies te vermijden ![]() Last edited by PorscheGT; 01-03-2004 at 17:58. |
|
||||
|
||||
voila een bewijs dat deze wagen sneller is.. en realistisch .. met mijn beste setup.. en veel rondes gereden kwam ik tot een tijd van 1.30... snelste tijd met de viper/550 of andere is 1.28 ... dus dit is toch wel een redelijk snelle gtb
![]() ![]() alleen de n°14... is twijfelachtig omdat de templates.. ja daar staat een deel van de wagen niet op.. ![]() |
|
||||
|
||||
Zou jij miss eens kunnen uitleggen hoe je een team kunt aanmaken als de wagen al getekend is ??
![]() want ik kan er ni aan uit zene ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
ho dat is moeilijk uit te leggen.. heb je misschien msn?? of stuur me eens een pm..??
andere zaken: om nog eens aan te tonen dat het geen gewone n-gt meer is en realistisch kan rijden.. een tijd op spa.. 2.17 ![]() ![]() Last edited by PorscheGT; 02-03-2004 at 18:50. |
|
||||
|
||||
maar nu ga ik me meer concentreren op het maken van het team,piloten enzovoort ..
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|