![]() |
|
|
||||
|
||||
Zie dit ook wel zitten en zal hier met plezier aan mee helpen
![]() |
|
||||
|
||||
amai Marcel jij denkt al meteen aan volledige mods zeker?
![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb er al lang in gedachten mee rondgelopen en dat filmpje gaf de doorslag ...
[EEN BELCAR 2004 SEASON Carpack] Met als eerste wagens in de maak: GLPK Racing : Chrysler Viper (Anthony Kumpen) SRT : Chevrolet Corvette C5-R (Marc Goossens) GLPK Racing : Porsche GT2 Biturbo RS Racing : Manthey Porsche (die een gewone biturbo gaat worden want modelen .. ![]() G&A Racing : BMW GTR(oud model , reden:geen nieuwe beschikbaar op het spel) G&A Racing : BMW GTR(oud model , reden:geen nieuwe beschikbaar op het spel) PSI : Porsche GT2 Biturbo (Markus Palttala) AD Sport : Porsche GT2 Biturbo (Jos Menten) indien er geen problemen zijn zitten deze wagens er allemaal in.. hoe moeilijk de livery ook ![]() hier al een voorsmaakje van de GLPK hoe hij rondbolt op dit moment : ![]() En ook al een grondlaagje PSI : ![]() Last edited by PorscheGT; 18-03-2004 at 21:00. |
|
||||
|
||||
ik wil dat ook kunnen!
![]()
|
||||
|
||||
zijn er mensen die willen helpen ofzo? alle hulp welkom
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
ik wil wel proberen als ik wist hoe... en doe je dit nu voor F1-2002 of F1 Challenge?
|
||||
|
||||
F12002 en het is voor GTRACING 2002 ...
|
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
euhm ik denk gewoon op http://www.m4driving.sm
|
|
|||
|
|||
Mooi gedaan jongens. Doe zo verder en ik wil wel eens zien hoe jullie de GLPK Viper gaan maken als deze helemaal bestickerd is
|
|
||||
|
||||
op dit moment WIP: Kuismanen
![]() |
|
||||
|
||||
eerste screen van kuismanen