![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien staan ze niet online maar heeft er iemand ze wel op zijn hd staan... ![]()
|
||||
|
||||
ja, ik heb hier duizenden BMW foto's, straat, race, alles... ask away en ik zie wat ik kan doen !
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() pompierke |
|
||||
|
||||
Misschien een beetje Offtopic, maar heeft er iemand foto's van de BMW 635 van Tassin/Cudini/Snobeck uit 1984 in de "24h de Francorchamps". Als ik mij niet vergis in Bastoskleuren en met een gebroken achterruit.
|
|
||||
|
||||
Uit 24 Heures / 24 Uren SPA-FRANCORCHAMPS 50 éditions / edities 1924 - 1998
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() @BMW 320td Je bent pas op De Paddock maar deze link: http://www.lisa-racing.com is al eens voorbij gekomen. Prachtige foto's uit vervlogen tijden, onder "DRM / Gruppe 5" staat al dat moois te bewonderen.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
dank U AlainH
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Je moet ook eens gaan kijken op www.nurburgring.de, daarop vind je een massa foto's van BMW's die deelnemen aan de Langstreckenpokal op het oude circuit.
Er staan nu foto's op van de trainingsdag van 20/3, met de nieuwe Schnitzer M3GTR's. groeten, |
|
||||
|
||||
Ik heb inderdaad de Bmw modellen van Guino Kenis op 1/43 gebouwd.Maar niet alleen deze modellen maar ongeveer een 80 tal andere modellen van 1990 tot heden.
De meeste modellen zijn wel BELCAR auto's,de andere CARGLASS CUP auto's. |
|
|||
|
|||
ik ben misschien wat laat maar www.belgiumracing.be daar kan je ook wat bmw's vinden
![]() |
|
|||
|
|||
heeft er misschien nog iemand foto's van een E36 compact
@Iceman weet gij wie de constructeur is van de bodykit op de Mini en of deze ook als particulier verkrijgbaar is. Is het eigenlijk mogelijk om als particulier eenzelfde kit als op racewagens te plaatsen, of moeten hiervoor speciale regelingen worden getroffen met het desbetreffende team. |
|
||||
|
||||
De Mini is gebouwd bij Qvick Motors in Oostende. Misschien dat ze je daar kunnen verder helpen.
Qvick Motors |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|