![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
C U |
|
||||
|
||||
Ik vind dus ook dat je er alleen maar goed bij vaart...
Die free paddock tijdens de 24 uren van Fia GT was een mooi initiatief, alsook de verschillende toegangen bij Belcar en andere races (Fun Cup 25 uren) die we gratis kregen. Via wedstrijden heb ik ook al een paar zaken gewonnen, oa die tickets voor de vrijdagsessie van de F-1... Dus ja, die 12 euro heb je heel snel terugverdiend... ![]() |
|
||||
|
||||
Al de "race fan card" bezitters hebben het geluk de komende week niet hun printer leeg te moeten printen aan hun (free)ticket voor het Racing festival in Spa komend weekend, maar kunnen gewoon free binnen!
Handig toch! weeral 15€ budget extra... |
|
||||
|
||||
racefans moetn wel degelijk wel iets afprinten. Gelieve u feiten te checken voor ze te posten.
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Thx
|
||||
|
||||
Al iemand de poster ontvangen van Clovis die je kon winnen via Racefan?
|
|
||||
|
||||
nope. HEt begint wel tijd te worden he. of zijn ze die nog 1 voor 1 aant tekenen.
|
||||
|
||||
[QUOTE]Originally posted by Netforce_1
[B]Heb een mail gestuurd naar RACB om als Race Fan de uitnodiging niet te moeten printen. Tot op heden geen reactie. -----Original Message----- From: racefan@racb.com [mailto:racefan@racb.com] Sent: maandag 4 oktober 2004 10:23 Subject: Belcar Masters: FREE BELCAR MASTERS Op 16 & 17 october 2004 op Circuit ZOLDER FREE voor alle RACB Race Fan op vertoon van je lidkaart aan de ingang! Meer info op: www.circuit-zolder.be Have fun, RACB Race Fan team Rue d´Arlon 53/3 Aarlenstraat B - Bruxelles 1040 Brussel FAX: 0032 (0)2.230.75.84 MAIL: racefan@racb.com WEBSITE: www.racbracefan.com Ze hebben naar mij geluisterd ![]()
|
||||
|
||||
En deze morgen de schitterende poster ontvangen, bedankt RACEFAN!!
|
|
||||
|
||||
ik heb hem oo ontvangen. al wel goed dat het niet regende want om de één of de andere reden legt de facteur da gewoon in den bloemenhof
![]()
|
||||
|
||||
Blijkbaar kan de "RACB Race Fan" dit jaar een "RACB Race Fan Driver" kiezen. De prijsuitreiking vindt plaats tijdens de RACB awards op 15 december. Stemmen kan vanaf 15 november...
meer info staat hier op de site van RACB Racefan |
|
||||
|
||||
en weeral prijs. Al vond ik het nu wel niet zo heel eerlijk omdat de snelste 40 konden winnen. Ik zat toen toevallig juist op school iets door te mailen dus tja ik had geluk dat ik dat toen zag. Lottrekking vind ik toch eerlijker.
|
|||
|
|||
Ik hoor ook bij de gelukkigen!
Lottrekking vindt ik persoonlijk ook wel veel eerlijker. Je kan toch moeilijk elke paar minuten naar de site gaan om te zien of er geen nieuwe wedstrijd on-line is... |
|
||||
|
||||
Ik behoor ook tot de gelukkigen!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb er ook eentje gewonnen
![]() Maar je kon in de zomer toch ook zo'n ding winnen ? Toen hebben ze nooit een mail gestuurd of er winnaars waren, vind ik wel raar... Hebben jullie die persoonlijke mail al gehad trouwens ? ![]()
|
|