![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
TV1 = nieuws + weer tot 13h35 ....daarna kan de F1 Canvas = ronde van vlaanderen (wat logisch is gezien het een van de grootste sportevenementen is die vlaanderen rijk is.)
|
||||
|
||||
Quote:
neem maar eens een kijkje op www.tv1.be en dan zul je zien dat de uitzending getimed is om 13.35 hr , sorry ma daar kan ik niks aan veranderen .... ![]() Sportive greetz |
|
||||
|
||||
Het was niet mijn bedoeling om iemand aan te vallen, vond het gewoon grappig.
|
|
||||
|
||||
Results Bahrain F1 Grand - Prix - Qualifying Sat 03/04
Name Team Time Diff 1 Michael Schumacher (GER) Ferrari 1:30.139 2 Rubens Barrichello (BRA) Ferrari 1:30.530 + 0:00.391 3 Juan Pablo Montoya (COL) Williams-BMW 1:30.581 + 0:00.442 4 Ralf Schumacher (GER) Williams-BMW 1:30.633 + 0:00.494 5 Takuma Sato (JPN) BAR Honda 1:30.827 + 0:00.688 6 Jenson Button (GBR) BAR Honda 1:30.856 + 0:00.717 7 Jarno Trulli (ITA) Renault 1:30.971 + 0:00.832 8 Olivier Panis (FRA) Toyota 1:31.686 + 0:01.547 9 Cristiano Da Matta (BRA) Toyota 1:31.717 + 0:01.578 10 David Coulthard (GBR) McLaren Mercedes 1:31.719 + 0:01.580 11 Giancarlo Fisichella (ITA) Sauber Petronas 1:31.731 + 0:01.592 12 Christian Klien (AUT) Jaguar 1:32.332 + 0:02.193 13 Felipe Massa (BRA) Sauber Petronas 1:32.536 + 0:02.397 14 Mark Webber (AUS) Jaguar 1:32.625 + 0:02.486 15 Nick Heidfeld (GER) Jordan Ford 1:33.506 + 0:03.367 16 Giorgio Pantano (ITA) Jordan Ford 1:34.105 + 0:03.966 17 Fernando Alonso (ESP) Renault 1:34.130 + 0:03.991 18 Gianmaria Bruni (ITA) Minardi Cosworth 1:34.584 + 0:04.445 19 Zsolt Baumgartner (HUN) Minardi Cosworth 1:35.787 + 0:05.648 En nu zien wat de race morgen gaat brengen, enfin als we de start naar niet moeten missen Greetz dulu
|
||||
|
||||
vind het wel verrassend dat Sato 5e staat
en de Toyota's zijn precies ook verbeterd!! en raikkonen weer eens gespind in de kwalif ![]()
|
||||
|
||||
mja zitten wel een aantal mooie vaststellingen tussen ....
* Williams doet wat ze moeten doen om de schade zoveel mogelijk te beperken op de Ferrari's .... Deze plaatsen kunnen op het einde van het seizoen goud waard zijn ... * BAR bevestigd dat hun goeie prestaties geen toeval zijn * Klien die de maat van Webber neemt ..... Toch wel een knappe prestatie gezien Webber toch als prima piloot geboekt staat .... * Sato heeft begrepen dat hij met een goeie BAR geen excuses meer heeft Raikkonen is niet gespind .... Heeft gewoon geen tijd neergezet zodat hij morgen vanachter kan vertrekken met nieuwe banden + volle tank.
|
||||
|
||||
Heidfeld starts from the back
Engine change wastes the German's qualifying effort Nick Heidfeld will start from the back of the grid despite qualifying 15th for the Bahrain Grand Prix after the team opted to change his Cosworth engine. The German's car had stopped after a problem with the engine's shut down system in yesterday's free practice session. With the obligatory 10-place penalty for an engine change this season, Heidfeld will join his former team-mate Kimi Raikkonen on the back row of the grid – the Finn's McLaren also having had an engine change. "I have qualified 15th which is the same as my position in the previous two races but unfortunately this time as we had to change the engine after free practice yesterday, so I have to start ten places further back,” said Heidfeld. “I think we did a reasonable job learning the new circuit and the tyres, despite losing some crucial time yesterday when I missed most of the second practice session due to the engine problem. “The biggest issue for me in qualifying was a cone in the middle of the track at turn 10! It should have been moved, it cost me time as it forced me to take a different line." F1 rookie Giorgio Pantano was disappointed to be over half a second slower than his team-mate. "I'm not happy really because after yesterday we planned to qualify with a good time and that would put us in a good position for the race,” said the Italian. “But today we tried different set-up configurations with the car and it hurt me a lot. “Now we need to understand why it's changed so much between one day and the next. I find it very strange because we did good timed laps and found a good car yesterday and today we have not been able to find a balance." www.autosport.com Blijkbaar heeft Heidfeld gisteren zijn motor al vervangen. Daar wist ik dus niets van. Dat betekent dus dat hij nog achter Kimi moet starten. Kimi dus 19e en Heidfeld 20e? |
|
||||
|
||||
Volgens mij start Heidfeld voor Kimi aangezien Kimi zelfs geen tijd heeft voor zijn qualifying
dus Heidfeld 19e kimi 20e
|
||||
|
||||
En Mclaren achter Honda en nu ook al Toyota. Goe bezig die mannen. 'k had beter een hoop kits gekocht in de plaats.
![]() |
|
||||
|
||||
Hoe is Alonso in de achterste regionen terecht gekomen???
jan |
|
||||
|
||||
Een niet zo goede kwalificatie.
2 keer naast de baan gegaan. (te wijd door de bocht) Volgens eigen zeggen wegens problemen met de remmen. |
|
||||
|
||||
race gedaan en wat begin ik me stilaan kwaad te maken in Ralf Schumacher... 2 man die hij van de baan rijdt
Ferrari is top, bar is goed, williams, renault en vooral McLaren moeten nog werken aan de wagen.
|
||||
|
||||
Ik heb een hele aangename race gezien ondanks de suprematie van Ferrari.
BAR is mooi bezig, vooral Sato sprong in het oog, Button heeft kunnen profiteren van het foutje van Sato en van de pech van Montoya, die een leeglopende motor leek te hebben. Zou hij nog geen spijt hebben van zijn handtekening bij McLaren? Raikkonen en Coulthard mechanische problemen. Jordan en Minardi, hebben als één van de weinige teams niets laten zien, alleen bij het dubbelen kwamen ze even in beeld! Klien is me ook positief opgevallen. Mooie duels met Raikkonen, twee jonge kerels die zich niet laten doen! Spijtig van het foutje van de oostenrijker, want daardoor is hij jammerlijk teruggevallen. Globale conclusie: zeer aangenaam om naar te kijken! Meer van dat!
|
||||
|
||||
Zo zie je maar dat je niet te vroeg moet kankeren op TV1, ze waren net op tijd om de start te tonen hé. Hun nieuwe commentator was wel goed in het opmerken van kleine details zoals stukje aan spoiler die los hangt enz. Vond het commentaar niet slecht.
Middelmatige race gezien, prachtig van BAR die nu op een gedeelde 3de plaats komt bij de constructeurs met Williams. Weer slechts 3 uitvallers, alle wagens zijn precies veel betrouwbaarder geworden uitgenome McLaren dan waar het van kwaad naar erger gaat. Op naar Immola Greetz |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, Ralf begin ik ook steeds maar meer een flut-piloot te vinden. Anders durft hij niet aan te vallen, maar als hij aanvalt is het veel te ontstuimig. Wil hij zo even populair als Montoya of zijn broer worden? laat hem maar bij toyota gaan rijden, en haal een goede piloot naar Williams...
|
|