![]() |
|
|
||||
|
||||
Ah ja Calamitas wordt nu al door 4 teams vertegenwoordigd. Maar 17 teams? Dat wordt wringen. En Indoorkarting is niet echt een circuit om in te halen.
|
|
||||
|
||||
Nee, zeker niet.
Dat circuit is enorm smal, op veel plaatsen hebt ge nauwelijks plaats naast 1 kart en moet ge zeker niet proberen om met 2 karts naast elkaar te rijden. Tgaat op de GP van Monaco lijken denk ik (fille rijden). Tgaat dus zeer belangrijk zijn om een goede chrono te rijden. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
bwa zo'n detail vind ik da ni da gullie allemaal nen hele avond naar mijne rug moogt zien.
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() zolang het maar geen GP van monaco wordt op zijn clio cup's, dan zen ik gelukkig. Laten we deze keer opteren voor de strategie, old timer rally ![]() De kart zo goed mogelijk sparen en geen tikske geve ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb den indruk dat het gewoon teams aannemens is om geld binnen te krijgen, fun primeert duidelijk niet ! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Indoor Racing Antwerpen is zeker niet het grootste of breedste circuit maar dit mag ons niet weerhouden om er een plezante koers van te maken.
Of je nu me weining of met veel bent maakt dan niet uit. De snellere zullen altijd de snellere zijn en de ervaren piloten zullen steeds meer ervaring hebben. Passeren en voorbijgaan is een kunst op zich !!! Dit zullen jullie inderdaad moeten oefenen deze keer. Het komt er niet altijd op aan om een stuk circuit zo snel mogelijk af te haspellen en dan vol in de remmen te moeten omdat je vast zit achter een tragere deelnemer. Probeer dan op het juiste moment, tegen de juiste snelheid bij deze deelnemer te zijn, dan passeer je die best snel. Ikzelf heb reeds een 3 uurs wedstrijden gereden in Antwerpen met 25 deelnemers !!! Allemaal ervaren teams met tevens enkele tragere piloten. Op 1 misverstand ( waar ikzelf bij was ) na is er geen enkel incident te rapporteren geweest. Laten we aanstaande zaterdag bewijzen dat dit voor de MAK-Karting ook mogelijk is. Wat de opmerking van Flugel betreft kan ik je enkel melden dat er niemand wordt "aangenomen". De 17 teams die meerijden hebben allemaal reeds meegereden. Ik heb van in het begin gemeld dat ik niemand kan weigeren, tenzij als ze te laat inschrijven. Als de inschrijvingslijst vol zit is het gedaan, deze wordt chronologisch opgesteld. Hoe eerder je bevestigd, des te zekerder ben je van een deelname. Wie zou er aan de kant willen blijven staan én geen kampioenschapspunten pakken omdat er iemand beslist heeft dat er toch minder teams gaan rijden als door de uitbaters toegelaten. Het is dus zeker geen kwestie van centen, dat beetje winst dat er op een kart zit is ook te verwaarlozen !!! |
|
|||
|
|||
Eerste rij bij de chrono's is op het podium. Deurken toe houden en lijntje rijden. Heb daar ooit één van de mooiste race gereden met Vicky.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Leuke mentaliteit |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik beweer nergens dat beginners gelijk zijn aan cowboys eh, integendeel... En of mijn mentaliteit leuk is of niet... ikzelf probeer altijd zo sportief mogelijk te rijden, ongelukjes gebeuren altijd, maar ik heb de indruk dat het nu gezocht wordt. @ Giovanni, in de chrono's moet je inderdaad zoeken naar een vrije ronde, maar als dat zelfs in JPR al moeilijk is... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
In Herselt (Extreme Kart) is het aantal teams beperkt tot 14 of 15. Dat is het aantal dat de uitbater zelf het maximum vindt. Tijdens de 3-uurs wedstrijd die Racingworld er later op het jaar organiseert, zal het aantal teams door ons zelf beperkt worden tot 12. Zodoende zullen alle deelnemers genoeg "bewegingsvrijheid" hebben.
Te Hasselt (Action Kart) beperkt de uitbater het aantal teams tot 10 of 12, als ik me niet vergis... Last edited by Mistery; 14-05-2004 at 12:39. |
|
||||
|
||||
Quote:
Herselt : 15 Hasselt : 12 En zoals ik reeds eerder vermeld heb worden de inschrijving chronologisch genoteerd !!! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|