![]() |
|
|
|||
|
|||
De weging waarvan sprake, in de loop van de Rally, werd door de RACB uitgevoerd. Nadien werd vastgesteld dat dit gebeurde met een niet goedgekeurde of defecte weegschaal. Vandaar dat de eerste sanctie, na onderzoek werd ingetrokken.
De verzegeling van het gewicht, (reden van disqualificatie, na de Rally) dient te worden aangebracht door de RACB bij de technische controle, voorafgaand aan de Rally. Dat dit niet is gebeurd, ligt toch niet aan Thiry of aan Kronos ??? Er zou trouwens sprake zijn van een interne strijd of vete binnen de RACB ![]() Ik stel me echter de vraag of ALLE teams tijdens en na de Rally worden gecontroleerd. Persoonlijk denk ik van niet omdat te tijdrovend is. Thiry werd daarenboven 2 maal gecontroleerd Ik weet het echter niet met zekerheid. Iemand meer info ??? Versta me nu niet verkeerd. Ik ben pro deftige controles vooral bij Cup's waar de specificaties van de auto's (quasi) identiek zou moeten zijn. Nu niemand van ons kent perfect de juiste gang van zaken. Laat ons idd maar afwachten wat het beroep oplevert... C U |
|
||||
|
||||
Ik heb juist de aflevering van Champion's gezien van gisteren. Daarin toont Kronos dat het wegnemen van het extra gewicht niet vanzelfsprekend is. De 2 zetels moeten uit de wagen gehaald worden (gewicht zit eronder gemonteerd) én het extra gewicht zit (uiteraard) goed vast. Het wegnemen van de zetels, het wegnemen van het gewicht én het terugplaatsen van de zetels neemt gemakkelijk 15 minuten in beslag.
Het is onwaarschijnlijk dat Kronos dit 2x onopvallend kan doen... ik heb nog nooit kuipstoelen zien verwijderen tijdens een service. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|