![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
persoonlijk vind k dit niet kunne :s
|
||||
|
||||
er worden rubberen matten in die greppels gelegd
|
|
||||
|
||||
zal aan de wheels wat reserve spoilers leggen voor diegenen die hunne kapot rijden in de tunnel
![]()
|
|||
|
|||
Héhé doe dat A.J.
![]() Wordt er in Wheels de F1 live uitgezonden? |
|
||||
|
||||
Quote:
zo kan je tijdens de raclame breaks op ITV ene komen drinken in de cafe en toch niets missen ![]()
|
||||
|
||||
kheb hier gisteren reclame van gezien op JimTV. en wa tonen ze dan: beelden van de Belcar & World Series. Ik zat er naar te kijken met een gedacht van "what the.... dees heeft toch niks met Belcar te maken? laat staan met world series".
het toont nog maar eens aan hoe Vlaanderen denkt over de échte auto-sport ![]()
|
||||
|
||||
Ik kom net van daar.
Slechte organisatie, weinig tot niks aangegeven, zowel paddock als circuit was gewoon parking, met originele naast getunede autos, en eigenlijk bitter weinig auto's die de moeite waren. Blijkbaar moet het nog steeds hoger, breder, dikker zijn. Wel een heel sterke 10.92 van een Sunny GTI R op de dragstrip. Verder stunts met minikes een een Evo7 die de moeite waren. Maar in het algemeen een negatieve ervaring. In het oprijden wel een ongelooflijk mooie mustang tegen gekomen :-)
|
|||
|
|||
Ik kom er ook net van.
De originele wagens langst de getunede moeten nog weg en dan is het wel goed hoor, zeker voor een eerste keer. Bij het ginds rijden nog een zwaar ongeval gezien op de snelweg bij de afrit van Zolder. De shows waren echt wel goed, de stripptease heb ik spijtig genoeg gemist. |
|
||||
|
||||
Wel Thomaske_GLPK op http://www.belgiracing.be vind je enkele foto's van 1 showke
![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb ook enkele foto's van de Racewars online gezet.
![]() |
|
|||
|
|||
Ben wat laat maar kon foto's niet linken en dat is me nu wle gelukt hier een paar foto's:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Thomaske; 20-05-2004 at 22:23. |
|
||||
|
||||
verschrikkelijk niet waar?
|
||||
|
||||
Dat het hele "Race Wars"-geneuzel schijnt dus toch een succes te zijn geweest, er is zelfs sprake van dat het volgend jaar een twee-daags evenement gaat worden.
Ik hoor zelfs bezoekers aantallen van 25.000+ voorbij komen ![]() Voor wie al die gedrochten nog een keer wil zien, herkansing op 7-11-04 e.e.a. te lezen in deze thread.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|