![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
De basisdecals staan er nu op, en de wielen zijn ook al geassembleerd. Na 2 dagen werk ziet het er zo uit : (ik weet het, het gaat traag) ![]() ![]() ![]() Last edited by Sennake; 01-08-2004 at 10:14. |
|
||||
|
||||
Waren deze 6 modellen in een pakket of allemaal apart aangekocht?
|
|
||||
|
||||
Neenee, allemaal apart aangekocht
![]() |
|
||||
|
||||
Mooie vooruitgang, langzaam maar zeker.
![]() Maar dat beige interieur vind ik maar niks ![]() |
|
||||
|
||||
De eerste van de 6 Le Mans wagens is klaar. Dames en heren, I present you : the finished Porsche nr 75!
Enjoy... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Sennake; 01-08-2004 at 10:15. |
|
||||
|
||||
![]()
Je hebt weer eens schitterend werk geleverd Sennake!
|
|
||||
|
||||
Chique werk sennake. Als de rest er maar even goed uitziet
![]() Zo zou ik er zelf ook wel 1 wille. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
gisteren het model irl kunnen bekijken. Het miste toen nog de laatste details. Maar 't is echt een bijouke. Heel mooi en op zeer korte tijd. 'k kan daar zelf nog eens een voorbeeld aan nemen. Bij duurt het allemaal veel langer, maar goed, ik pruts er dan ook vaak de laatste details uit. Nu ja, op 1/24 ste kan dat ook wel.
Sjieke dinges. ![]() |
|
||||
|
||||
De volgende patient : de Pagani Zonda. Ik ben er al een dagske aan bezig geweest. Ziehier het resultaat. De decals zijn nog niet droog op het moment dat de foto genomen is, dus wees niet bang, het appelsien-effect verdwijnt als sneeuw voor de zon
![]() ![]() ![]() Last edited by Sennake; 01-08-2004 at 10:15. |
|
||||
|
||||
Ik heb de Pagani nu al langer bekeken dan in Le Mans zelf
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
hoe ga je die fijne grijze lijnen doen? is dat ook een decal, of moet je die zelf schilderen?
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Weeral een knap ding in de maak
![]() Waar kun je aan deze modellen geraken ??? |