|
|
||||
|
||||
Quote:
Jan. =---
|
||||
|
||||
Quote:
thanks guy's |
|
||||
|
||||
Quote:
oppassen hé, dat kan je duur te staan komen bij de volgende koers in Zolder, oefen je polsen al maar stil aan. O ja, ik had die originele foto's niet nodig om mijn antwoorden te vinden, ik ben slim genoeg (stoefer da ik ben). |
|
||||
|
||||
ben die foto ook pas tegengekomen bij het checken van mijn antwoorden, en dat was bij deze dan ook gebeurd
antwoorden verzonden, en hopelijk zonder typfout deze keer
|
||||
|
||||
Quote:
jan |
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Als je suggesties nodig hebt...... jan |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zou 'm achteraf wel eens willen zien, want ik zie niet zo direkt waar er ge-edit is in de "vraag-foto". Jan. =---
|
||||
|
||||
Heb vandaag mijn antwoorden verzonden en tijdens de kontrole vond ik de link naar de tips....
Gewoonlijk gebeurt het andersom......... Goed gevonden !!! Toch zit er in de eerste vraag een addertje onder het gras..... Ik vertel het wel volgende week ! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Mijn antwoorden zijn binnen
Het heeft me toch wat zoektijd gekost om alles te vinden, maar ik heb uiteindelijk alles toch gevonden. En de tips zijn ook wel goed gevonden, de moeilijkheidsgraad waard |
|
||||
|
||||
Quote:
Jan. =--- PS.: mijn excuses, ik heb lang getwijfeld of ik dit schot voor open doel niet beter zou laten liggen, maar ik kon er uiteindelijk niet aan weerstaan.
|
||||
|
||||
Vragen zijn zo goed als volledig opgelost. Alleen bij de chassisnummer heb ik wat twijfel. Ik heb ook de foto van vraag 14 gevonden (kwestie van niet te moeten onderdoen voor al die stoefers hier )
|
||||
|
||||
Ikzelf heb die foto niet gevonden, wel een andere vanuit een iets andere hoek genoemen, op zowat hetzelfde moment.
En door die andere hoek was er nog "iets" meer te zien. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|