![]() |
|
|
||||
|
||||
Warneton is denk ik ondertussen door de RACB gekeurd denk ik.
|
||||
|
||||
denk het nog niet....
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
euhm Le Mans is toch ook geen Fia-gekeurd circuit...
|
|||
|
|||
Warneton is niet gekeurd door de RACB, er is wel een delegatie op bezoek geweest met o.a. Andy Lassure de man van de Rallycross, het is volgens mijn bronnen hij die Kuypers er attend op gemaakt heeft dat er problemen zouden kunnen van komen.
Die mensen waren trouwens sterk onder de indruk van het circuit. Ik weet niet hoe de relatie Camso/RACB is maar ik weet wel dat er bepaalde mensen uit de rallycross niet zo blij zijn met Warneton. Er was een aantal jaren geleden ene Mr. S.M. die in een vooraanstaand 'auto en sport' blad schande sprak van die "Piraten van de Speedway", ondertussen heeft hij wel een deel van zijn cicuit terug moeten geven aan de koeien en mag hij 3x per jaar wedstrijden organiseren terwijl Warneton het derde permanent circuit is in België. Ik denk dat sommige mensen nattigheid voelen. Pas op ik ben al jaren liefhebber van rallycross maar ieder moet zijn plaats hebben in de autosport! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|