![]() |
|
|
||||
|
||||
ik stel me dan 2 vragen:
1. wie was de leverancier van de rolkooi? 2. hoe kan het gebeuren dat de tc die constructie heeft goedgekeurd? Wat zijn die dan aan het doen geweest? Verder kom ik tot de conclusie dat, gezien de foto, het ongeluk is gebeurd voor het aanremmen voor de Audi S bocht (correct me if I wrong) en daar rij je met zo'n 150 pk dieseltje 160/170 km p/u. kan iemand antwoord geven op de bovenstaande vragen? Mario Vos wens ik een voorspoedig herstel. |
|
||||
|
||||
De rolkooi zou een geschroefde versie zijn, dat roept natuurlijk al vragen op....................... Geschroefde kooien, dat is iets voor mensen die " vrij rijden" op een circuit.
Leverancier? Geen idee, de Cup is opgezet door het machtige Pon Automobielen (de importeur van VW, Seat in Nederland). Daarbij in acht nemen dat de NAV in financiële moeilijkheden verkeerd................ik denk dat de "denkpiste" die ik op dit moment in mijn kop heb duidelijk mag zijn. Is iemand wellicht bezweken voor de centjes ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
de cupra cup zou in eerste instantie door de stichting DNRT worden georganiseerd. Je weet wel, van die leuke zomeravondcompetitie in Nederland. Daar rijdt al enkele jaren de Seat Ibiza cup (oud model). Op een of andere wijze onstonden er problemen tussen Huub Vermeulen en Pon en uieindelijk zijn beide partijen uit elkaar gegaan. Het is m.i. een centenkwestie en mocht dat zo zijn, dan is dat "bij de konijnen af". Maar ja, wie weet wat de monteurs hebben uitgehaal de kooi om lichter te zijn? Je weet het niet he? Maar even afwachten, maar hier zou wel onderzoek naar moeten worden gedaan......
|
|
||||
|
||||
Hoe dan ook, het is zeer slechte reclame voor Pon en Seat......heel benieuwd hoe dit gaat aflopen. Op een nederlands forum loopt een gelijkaardige thread waarin enkele Seat rijders hun visie geven.
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Piloot Mario Vos is intussen uit het ziekenhuis ontslagen en begint aan een lange revalidatie. Zijn verhaal is te lezen op http://www.pittalk.nl
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|