![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Wel ff zeggen dat Calamitas aan de leiding staat in 't klassement, en dus denk k dat dat het team is waar je voor zult moeten eindigen ![]() |
|
||||
|
||||
Middelbaar telt wel mee vind ik. we gaan ni egoïstisch. studenten horen een front te vormen.
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Ben nog niet zeker omwille van het feit dat de loge open is voor de Historic GP. Als ik kan meedoen zullen jullie me wel zien verschijnen, en als dat zo is zal ik samenrijden met Ben van Nolen, was reeds voor Antwerpen afgesproken.
|
|
||||
|
||||
Zou het ni handig ijn als ze ons inschrijvingen zouden bevestigen?
|
|||
|
|||
Ik rij mee samen met Ben.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Voor TufTuf racing heb ik deze keer nog geen inschrijving ontvangen. Betekend dit dat jullie ook komen ? Hier is de voorlopige inschrijvingslijst : Calamitas 1 Calamitas 2 Calamitas 3 De Paddock Racing Full Throttle Racing Marginals of Malines MediKristal The Old Men Sleepend Wieleken ( met Joris i.p.v. Wiffe ) Gemo Racing DD Racing Nog genoeg plaatsen vrij dus. Breng iedereen maar mee die aan een stuur kan draaien ( liefst in de juiste richting uiteraard ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
ja wij doen mee.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Calamitas heeft zich goed in de kijker gereden deze race. En bovendien hebben we 2de plaats gehaald, dus lopen we verder uit in het kampioenschap.
Ik ben tevreden!! Langer verslag volgt morgen of zo (moet nu snel gaan slapen, want morgen al terug karting race). |
|
|||
|
|||
Ik heb Pascal vervangen in het De Paddock Racing team.
We begonnen niet al te best : (slechts) een 13e kwalificatietijd (met kartnr 13 ![]() Werner nam de start en kon al na 3 bochten 4 plaatsen goedmaken. 5 minuten later reed hij al in een 6e stelling. Op het half uur nam ik het stuurwiel van Werner over. Uiteindelijk nog 1 plaats kunnen winnen, waardoor we 5e geeindigd zijn. Het was een toffe en spannende race. Plaatsen 1&2 en 4&5 zaten tijdens het eerste half uur steeds binnen 1 seconde van elkaar. |
|
||||
|
||||
Ondanks onze laatste plaats.
Toch rot geamuseerd op dat circuit. Vooral de strijd in de voorste posities was plezant om te zien. Was zelfs spannender om te zien, dan de huidige formule 1.
|
|